Fireval No.35 - GBV-WECO Fireval 2019

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Geef jouw mening over onderstaand artikel, deze zullen bekeken worden door de heren van GBV-WECO en meegenomen worden in hun beoordeling. Heb je suggesties over bijvoorbeeld tempo of volgorde, plaats ze zeker!
Plaats jouw score voor dit product, een cijfer tussen de 5 en de 10. (5 = minder goed | 10 = topproduct!)

Jullie beoordeling is op basis van een film welke is geschoten op afstand. Het kan zijn dat kleuren en effecten minder duidelijk overkomen dan in werkelijkheid, houd hier zelf rekening mee, GBV-WECO doet dat ook.

Netto Kruitgewicht: 1.920 gram
Aantal Schoten: 110 schoten
Richtprijs: € 199,99

Box is erg gaaf en leuk bedacht met de mines, effecten zijn top uitgevoerd. Qus product krijgt deze een 9, maar de prijs vind ik veel te gortig. Dus bij deze kom ik hierdoor helaas niet verder dan een 7.5

Wat een onwijs ding is dit zeg, heel erg gaaf. Voor een mooie freakprijs zeker de moeite waard lijkt mij.

Cijfer: 10

Zoals hier boven aangegeven vind ook ik 200 euro voor 100 schoten te veel.
Toch is het een erg leuke bak en als je het kunt missen waarom niet

een 9

Eigenlijk moet de prijs niet gegeven worden want ik vind dat men puur op basis van het product moet oordelen. Dat is volgens mij ook de bedoeling, alleen gaat de prijs nu meespelen.

Eigenlijk moet de prijs niet gegeven worden want ik vind dat men puur op basis van het product moet oordelen. Dat is volgens mij ook de bedoeling, alleen gaat de prijs nu meespelen.

Oneens. Natuurlijk moet de prijs gegeven worden, daar hangt immers vanaf of je hem aanschaft, of niet.

erg goed uitgewerkt deze box!

persoonlijk zou ik alleen de crackling in t midden van de spinners vervangen met het tourbillon effect,
zou naar mijn iedee deze box helemaal afmaken, prijs is trouwens wel wat aan de hoge kant, daarom geef ik hem geen 10 helaas.

cijfer: 9,5

Back
Bovenaan