Fireval No.30 - GBV-WECO Fireval 2019

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Geef jouw mening over onderstaand artikel, deze zullen bekeken worden door de heren van GBV-WECO en meegenomen worden in hun beoordeling. Heb je suggesties over bijvoorbeeld tempo of volgorde, plaats ze zeker!
Plaats jouw score voor dit product, een cijfer tussen de 5 en de 10. (5 = minder goed | 10 = topproduct!)

Jullie beoordeling is op basis van een film welke is geschoten op afstand. Het kan zijn dat kleuren en effecten minder duidelijk overkomen dan in werkelijkheid, houd hier zelf rekening mee, GBV-WECO doet dat ook.

Netto Kruitgewicht: 1.872 gram
Aantal Schoten: 144 schoten
Richtprijs: € 149,99

Leuke box met mooie kleurtjes. Wel een erge Evo Bomber kloon maar dat mag de pret niet drukken :) . Een 8.

Lijkt mij inderdaad de Evo Bomber, en dat is een prima box. Dus ik zeg een 9

En wat betreft de richtprijs, beetje opletten freaks. Die is namelijk precies hetzelfde als bij de Evo Bomber. :wink:

Blijft een mooie box, goed uitgewerkt met mooie kleuren. Adviesprijs is te hoog, maar daar zal die vast niet voor worden aangeboden :p

Veel kleur. Hou ervan. Crackling iets minder. Bijelkaar vind ik het weer niet storend. Prijs mag wat minder. Zonder prijs oordeel een (9)

Ja ben ook wel een fan van veel verschillende kleuren, ben zelf een beetje neutraal over de crackling, maar ja, is inderdaad de Evo bomber

7.5

Komt vrij eentonig over, misschien doordat het van ver af gefilmd is. Heb dat eentonige niet bij de Evo Bomber, dus als het dezelfde box is dan moet het haast wel de manier/afstand van de film zijn.

cijfer: 8

Ik geef deze box een 8. Lijkt idd erg op de Bomber. Waar ik voor zal gaan. Kan ik er 2 voor aanschaffen.

Back
Bovenaan