Vuurwerk ophalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
De mogelijkheid is om je bestelling af te halen tijdens de laatste 3 dagen van het jaar (met uitzondering als er een zondag tussen zit), dus tijdens de officiële verkoopdagen. Wanneer heb jij het liefst je vuurwerk binnen? En als je al besteld heb: wanneer kun jij je vuurwerk ophalen?

Meestal haal ik mijn vuurwerk op, op 29 december! Aangezien dat dit jaar onmogelijk is haal ik het dit jaar op 28 december. Zo rond het middaguur probeer ik alle winkels waar ik wat besteld heb langs te gaan.

Ochtend 28 december. Hoop voor 9 uur 's ochtends alles te hebben. Dan collectievideo schieten, en niet vergeten een totaalfoto te maken.

Zo vroeg mogelijk, aangezien de tijd hard nodig is om het land door te crossen om alle winkels langs te gaan, alles te ontkooien en verdere voorbereidingen te treffen. Vaak toch wel 2 dagen druk om dat alles te doen, dus dan is de 30e of 31e voor mij geen optie.

Altijd de eerste verkoop dag, wil er het maximale uit halen en zo lang mogelijk van genieten. Verder heb ik de tijd ook wel nodig, maak de nodige kilometer en de kooien nemen ook altijd wel wat tijd in beslag. Lekker nachts in de auto stappen en in alle rust naar de eerste winkel, puur genieten.

Het wordt steeds meer compound. Dus het maakt mij niet zo erg veel uit. Ik moet wel de eerste verkoopdag wat binnen hebben. Maar da's niet zo moeilijk met 5 winkels erg dicht in de buurt van waar ik woon. Ophalen van vuurwerk vind ik 1 van de leukste dingen om te doen. Dit jaar haal ik mijn vuurwerk op de 28e en de 30e ben daar vaak wel de nodige tijd aan kwijt maar ik geniet er met volle teugen van. De 31e moet ik helaas nog werken. Aangezien ik alles los schiet ben ik sowieso minder tijd kwijt aan voorbereiding. Ik zorg wel dat het niet allemaal compound is. Ik moet s'avonds nog wel wat te doen hebben.

Ik ga dit weekend (alvast) wat sprokkelen bij Zena Maaseik van de aanbieding. :copper::p

En sowieso iets ophalen op zaterdag 28 december bij VuurwerkDuitsland..

Liefst zo vroeg mogelijk. Nu bewust de de 30ste eind van de middag gedaan omdat hier enkele azijnzeikers in de buurt me al te graag kunnen verlinken met een te grote voorraad:bonk:.
Kan de laatste dag ook verlinkt worden maar toch...
Zal je maar gebeuren net als die gast van dat filmpje op youtube, el toro? Of wie was het. Pfff dan ben je toch zo zuur genaaid he.

Dit jaar letterlijk het hele land door en elke verkoopdag wel een bestelling ophalen. Heerlijk genieten van de laatste paar dagen. Gaat een leuke missie worden!

Meestal op de eerste dag. dit jaar denk ik naar 3 winkels maar 1 is een locale winkel. Misschien pak ik dan die wel op de 30e.
Hopelijk dit jaar voor het eerst een nachtopening. scheelt sochtends toch wat uurtjes slaap.

Het liefst haal ikzelf altijd mijn vuurwerk op, op de eerste verkoopdag. Kan ik er mooi nog een paar daagjes naar kijken voor ik het de lucht in jas :D
Uiteraard wijzigt de schietvolgorde per uur weer :angel: hebben jullie dat ook ?

28 december 00:00 haal ik de eerste bestelling op. Wil het altijd zo vroeg mogelijk in huis hebben. Heb het hele jaar al moeten wachten...Dan naar huis, en 'sochtends de andere bestellingen ophalen. de 30e naar duitsland. En de 31e nog wat winkels in de buurt langs om sfeer te proeven en eventueel nog wat bij te kopen.

Dit jaar letterlijk het hele land door en elke verkoopdag wel een bestelling ophalen. Heerlijk genieten van de laatste paar dagen. Gaat een leuke missie worden!

Door de goede service van Dave (Vuurwerk Vathorst) en Dennis (Almere Haven), dank:thumbup:, alleen op pad in de middag van de 28ste en de 30ste. Anders moest ik vrijdagnacht rijden. Dan wil er nog weleens een controle staan in Purmerend. En nu heb ik ook voor de 31ste alles binnen, kan ik rustig alles klaarmaken.

Ik keek er altijd onwijs naar uit om het vuurwerk op te halen. Dagenlang in spanning tot het eindelijk zo ver was. Eigenlijk waren de kerstdagen alleen maar de aanzet tot de verkoopdagen. Met een beetje geluk heb je de 28e al de eerste verkoopdag dus dan is de 27e een overbrugging van een feestdag naar een verkoopdag. Aangezien je dan om 0.00 al op locatie wilt staan ben je er de hele dag mee bezig. Alles voor de 10e keer voorbereiden, eten en drinken klaarzetten, navigatie instellen, tanken en vooral niet kunnen slapen! Gelukkig is er dan nog darten op TV...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan