Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
We hebben al een topic met de vraag waar haal jij je vuurwerk en of de afstand er toe doet. Nu zijn we wel eens benieuwd hoeveel kilometer jij precies aflegt de laatste 3 dagen om je spullen binnen te slepen. Probeer het aantal km zo specifiek mogelijk te delen.
Sinds ik een auto heb ben ik veel meer bereid grotere afstanden te rijden voor vuurwerk, maar tot op heden blijf ik vaak alsnog in de regio (Dus zeg maar Rotterdam - Zoetermeer - Gouda (hier woon ik) en omgeving).
Komend jaar zal ik waarschijnlijk maar 115 enkele reis hoeven te rijden naar Vuurwerk Orthen. Op die weg wel hier en daar nog stoppen. En zal er nog een rit zijn voor winkels in de buurt. Toch wat minder dan de jaren dat wij naar Leeuwarden reden.
Samen met mijn vuurwerkmaat bezoeken we 3 adressen. Totaal komt dit neer op 400 kilometer tuffen met de auto. Het tussendoor steeds moeten lossen, veroorzaakt dit aantal