Hoeveel kilometer rijd jij ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We hebben al een topic met de vraag waar haal jij je vuurwerk en of de afstand er toe doet. Nu zijn we wel eens benieuwd hoeveel kilometer jij precies aflegt de laatste 3 dagen om je spullen binnen te slepen. Probeer het aantal km zo specifiek mogelijk te delen.

Rijden tot nog toe een kilometer of 35 a 40 in totaal, gok ik. Losse verkoop kan dit jaar misschien wel te voet. :p

Sinds ik een auto heb ben ik veel meer bereid grotere afstanden te rijden voor vuurwerk, maar tot op heden blijf ik vaak alsnog in de regio (Dus zeg maar Rotterdam - Zoetermeer - Gouda (hier woon ik) en omgeving).

Afgelopen jaar zat ik in totaal op 900km. Hoeveel dat er dit jaar gaan worden durf ik nog niet te zeggen, maar hopelijk weer heel wat kilometers.

Vorig jaar had ik 11 afhaalpunten en 1100 kilometer gereden. Toen al besloten dat dit niet meer leuk was. Dit jaar 3 afhaalpunten en ongeveer 500km

Vorig jaar zat ik op 263km (5 verkooppunten). Dit jaar denk ik max 125km, omdat ik meer ga kopen bij minder winkels die in de buurt zitten.

Komend jaar zal ik waarschijnlijk maar 115 enkele reis hoeven te rijden naar Vuurwerk Orthen. Op die weg wel hier en daar nog stoppen. En zal er nog een rit zijn voor winkels in de buurt. Toch wat minder dan de jaren dat wij naar Leeuwarden reden.

Samen met mijn vuurwerkmaat bezoeken we 3 adressen. Totaal komt dit neer op 400 kilometer tuffen met de auto. Het tussendoor steeds moeten lossen, veroorzaakt dit aantal :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan