Sun Storm

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 1596
Artikelnaam: Sun Storm
Bruto Gewicht: 4670 gram
Netto Kruitgewicht: 484 gram
Aantal Schoten: 49 schoten
Effectomschrijving: Giga waaier met 49 powershots die je zullen verrassen.
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 3/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €69,95

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1596_Sun_Storm_Vuurwerkmania-kopiëren.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Stand alone waaiers blijf ik altijd te kort vinden voor de prijs. Vaak kan je waaiers in boxen goedkoper krijgen alleen krijg je er dan gelijk een box bij :).

70 euro voor 1 artikel terwijl je hele boxen kan kopen voor minder? Mij niet gezien.

Stand alone waaiers blijf ik altijd te kort vinden voor de prijs. Vaak kan je waaiers in boxen goedkoper krijgen alleen krijg je er dan gelijk een box bij :).

70 euro voor 1 artikel terwijl je hele boxen kan kopen voor minder? Mij niet gezien.

Die prijs mag wel doormidden,heb je tegenwoordig al leuke boxen voor..
Laat hem mooi staan.

Ik neem aan dat hiermee nog een actie komt, anders verkopen ze er vrij weinig van.. vorig jaar kon je ook de dure Blue Willow Mania voor 1 euro bij de Espada Palms box krijgen.

Als je schietlijst bestudeert zie je achter dit artikel geen aanbiedingsprijs staan.
Deze producten waren vorig jaar vrij van minimale prijs en door de winkeliers zelf te bepalen prijs.

Of er kwam een speciaal stunt prijs - combiprijs - wat dan ook. Dus wie weet wat het worden gaat.

Deze was echt heel dik bij Breukers vanavond. Pracht cake, echt goed. Hoop dat iemand z'n materiaal snel online gooit!

Ik neem aan dat je niet de adviesprijs had betaald. Mag ik vragen hoeveel je hier dan wel voor had betaald, of kreeg je deze mee in combi met een andere aanbieding?

Laat ik het zo zeggen een stuk lager dan de adviesprijs. Volgens mij gaat deze her en der tussen de 35-40 euro nou in de freakacties. Ik heb hier vorig jaar een karton van gekocht.

Back
Bovenaan