[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
René, kan jij toevallig voor een scherpe uitloop prijs nog aan de EVO Wall of Gold en de Wall of Silver komen? Daarnaast dezelfde vraag voor de Cafferata Gold Mine en Color Comet.

Bedankt alvast!

Evo helaas niet meer.
Cafferata volgens mij wel. helaas ook niet

Laatst bewerkt:
Vanaf zondag gaan we alle prijzen combideals etc bekijken en zullen hier en daar wat prijsverhogingen plaats vinden.

Wij zijn nu druk bezig om de demo's te bezoeken.
Mocht je tips hebben dan horen wij dit graag via
[email protected]

Er zijn al een aantal shops die wat 2019 producten van Evolution online hebben, wanneer kunnen we de Twinkling Bauhnia bestellen? :D

Aangezien jullie meer producten van Wolff verkopen vroeg ik mij af of jullie wellicht ook aan de Wings of Darkness/Outlander(omlabeling) kunnen komen? Ik vind dat zo'n ontzettend gaaf ding maar kom 'm in de buurt helaas vrijwel nergens tegen.

Zoals sommigen van jullie al hebben gezien hebben we een paar nieuwe Evo artikelen toegevoegd.
https://www.piroshoparentz-outlet.com/nl/category/evolution/

Wij gaan ook Showtime van Cafferata voeren en ook daarvan staan er al een aantal artikelen op
bv Assorted Show box nu voor €185, -
https://www.piroshoparentz-outlet.com/nl/category/its-showtime/

Dus de hellfire thunder zou normaal gesproken € 64.95 zijn? Dit zijn niet de adviesverkoopprijzen die EVO heeft doorgegeven. Waarom zo'n hoge adviesprijs rene? Misschien heb je logische verklaring

Dus de hellfire thunder zou normaal gesproken € 64.95 zijn? Dit zijn niet de adviesverkoopprijzen die EVO heeft doorgegeven. Waarom zo'n hoge adviesprijs rene? Misschien heb je logische verklaring
Als je kijkt bij andere winkeliers die ‘m verkopen zie je precies hetzelfde, ga er maar vanuit dat EVO die adviesverkoopprijs heeft doorgegeven evenals de verkoopprijs Rene kennende zat hij anders vast onder die 24.95

Toch grappig dat een vuurwerk forum een afspiegeling is van de samenleving.
Ga je zeuren over een advies prijs.
Man mooie aanbiedingsprijs, pakken die hap voor dat geld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan