Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat een verhaal weer zeg, hoe negatief kun je in het leven staan. Hij staat totaal nergens voor open, het enigste wat hij wil is zijn zin door drukken.
ik lees vooral het verhaal van iemand die persoonlijk erg gefrustreerd is inderdaad.
ik denk vooral dat zijn moeder hem boodschappen laat doen zodat ze hem een beetje in de gaten kan houden ...
Ik heb sinterklaas gevraagd of hij dit stoute jongetje mee terug naar spanje wil nemen!
Ik vond het een stuitend stuk destijds in de TCT. Niet te bevatten dat een eenling vanuit zo'n in opzet mooie dialoog/werk/monitorgroep dergelijke kansloze uitspraken doet. Geeft inderdaad wel aan met welk doel dit sujet erbij betrokken was, en dat had niets met "dialoog" te maken... zum kotzen.Update vanuit mijn kant.
Afgelopen week heeft ongeveer de hele monitoringsgroep via de mail laten weten dat ze het een treurige actie vinden van Ronald. Die mails deden me wel goed, maar nu een week later hebben we nog steeds geen reactie van Ronald zelf. Ik heb daarom vandaag nogmaals een mailtje naar Loes gestuurd en aangedrongen op een gesprek. Ik hoop dat dit gesprek er gaat komen, want ik blijf het een naaistreek vinden.