Jaarwisseling Enschede: 'Verbied dat vuurwerk!’

Wat een verhaal weer zeg, hoe negatief kun je in het leven staan. Hij staat totaal nergens voor open, het enigste wat hij wil is zijn zin door drukken.

Alles leuk en aardig, maar meneer heeft het wel voor elkaar. Hij heeft zijn giftige boodschap kunnen verspreiden.

Voor wie onze boodschap wil verspreiden: zie https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...-om-hulp-Hall-of-Fame-ikervaargeenoverlast-nl

Zelf de publiciteit zoeken is uiteindelijk effectiever dan stoom afblazen in dit topic.

Overigens grote waardering voor Brainiac en Koala die veel tijd en energie hebben gestopt in de G1000. En hun nek hebben durven uitsteken.

Ronald Verdriet...

Een man van 52 die:
Waarschijnlijk nooit liefde in zijn leven heeft gekend,
Werd in zijn jeugd gepest,
Mocht vroeger van zijn ouders geen vuurwerk afsteken,
Samen woont met een links denkend monster met een kort pittig kapsel,
Bij wie hij onder de plak zit,
Geen woord te vertellen heeft,
Mag sinds hij bij zijn vrouw is geen vuurwerk afsteken,
Moet nog steeds luisteren en verplicht boodschappen doen van zijn moeder,
Hij is meer een katten liefhebber, maar zijn vrouw moest en zou een hond,
Hij moet 3 keer per dag die hond uitlaten,
Kan geen kinderen krijgen,
Moet verplicht vegetarisch eten van zijn vrouw,
Moet elke week verplicht bij zijn schoonmoeder op bezoek,
Heeft een torenhoge schuld bij de bank voor zijn hypotheek,
Gaat nooit op vakantie,
Heeft geen hobby's,
Heeft geen vrienden,
En mag geen alcohol drinken van zijn vrouw....

En zo beste mensen ontstaan "doorgedraaide idioten" in dit land, die iedereen opzadelen met de domste regels en iedereen zijn of haar pleziertjes willen afpakken. Omdat ze zelf ook niks mogen, gunnen we het de ander ook maar niet!

We moeten bij meneer van vliet paar honden 12 uur leten blafen oh moet verboden worden
We moeten bij meneer van vliet 12 uur lang harde muziek draaien oh muziek moet verboden worden
Ik vind het werkelijk nergens op slaan kijk als nou week lang volop aan knallen zijn oke maar dit is gvd 8 uurtjes plezier met enkeling die iets eerder wat afsteekt hou op man triest...

ik lees vooral het verhaal van iemand die persoonlijk erg gefrustreerd is inderdaad.
ik denk vooral dat zijn moeder hem boodschappen laat doen zodat ze hem een beetje in de gaten kan houden ...

Gevoelsmatig ervaar ik dit soort berichten als treiterberichten waar ik niet op wil reageren,maar ik kan toch niet de enige zijn die dit soort leugen berichten niet kan uitstaan:thumbsdown:.

ik lees vooral het verhaal van iemand die persoonlijk erg gefrustreerd is inderdaad.
ik denk vooral dat zijn moeder hem boodschappen laat doen zodat ze hem een beetje in de gaten kan houden ...

Nee dat mag ie niet van zijn moeder.
Dan gaat hij stiekem cat 1 vuurwerk kopen bij de Aldi en de Lidl.

Update vanuit mijn kant.

Afgelopen week heeft ongeveer de hele monitoringsgroep via de mail laten weten dat ze het een treurige actie vinden van Ronald. Die mails deden me wel goed, maar nu een week later hebben we nog steeds geen reactie van Ronald zelf. Ik heb daarom vandaag nogmaals een mailtje naar Loes gestuurd en aangedrongen op een gesprek. Ik hoop dat dit gesprek er gaat komen, want ik blijf het een naaistreek vinden.

Goed bezig Koala, top. Veel zeggend dat Ronald nu niets van zich laat horen, zegt voor mij genoeg. Mooi dat de hele groep het een vreemde actie vind.

Update vanuit mijn kant.

Afgelopen week heeft ongeveer de hele monitoringsgroep via de mail laten weten dat ze het een treurige actie vinden van Ronald. Die mails deden me wel goed, maar nu een week later hebben we nog steeds geen reactie van Ronald zelf. Ik heb daarom vandaag nogmaals een mailtje naar Loes gestuurd en aangedrongen op een gesprek. Ik hoop dat dit gesprek er gaat komen, want ik blijf het een naaistreek vinden.
Ik vond het een stuitend stuk destijds in de TCT. Niet te bevatten dat een eenling vanuit zo'n in opzet mooie dialoog/werk/monitorgroep dergelijke kansloze uitspraken doet. Geeft inderdaad wel aan met welk doel dit sujet erbij betrokken was, en dat had niets met "dialoog" te maken... zum kotzen.

Mooi dat de groep het nu enigszins afkeurt, maar helaas niets vanuit de persoon zelf en ook geen vorm van rectificatie in de media of een aanvullend bericht vanuit de groep publiekelijk. Zit zoiets er nog in? Het hele idee van de G1000 was toch juist dialoog? Er samen voor gaan een mooie gulden middenweg te vinden? Dit soort types en uitspraken horen daar NIET bij. Pislink word ik er van.

Update;

Dinsdag wordt ik geïnterviewd voor Radio 1 vandaag. Zij besteden aandacht aan vuurwerk in Enschede en in het bijzonder G1000 burgerbesluit. Toen ik hoorde dat zij onze vriend Ronald wilden spreken, heb ik mezelf ook maar aangeboden; met een interview als gevolg.

Betreft een opgenomen interview waar ik de positieve kanten van G1000 belicht, wat uit het liefhebber aspect spreek en waarschijnlijk ook nog wat over de Vuurwerk Federatie kan noemen. Ik zal wat punten opschrijven, want we moeten Ronald natuurlijk wel kapot maken :)

Conclusie; ik ben tevreden, ga er een mooi en positief interview van maken en ik ben erg blij dat ik hier ook onderdeel van word op deze manier.

Back
Bovenaan