Saluted [Uitloop 2020]

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 6412
Artikelnaam: Saluted
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 19 schoten
Effectomschrijving: DEZE MOET JE HEBBEN! Ziek harde fluiters gaan skyhigh en dan volgt er een kanonharde dreun!
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €44,00
Voorverkoopprijs: €39,00
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

160820191340476412Saluted.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het tempo is hierbij cruciaal. Maar de rest in deze lijn zit wat dat betreft ook goed, en ook nog qua prijs dus deze is wel iets om in de gaten te houden.

Dit product van Vuurwerktotaal is op papier de meest spraakmakende voor mij.. de omschrijving en het label zijn in ieder geval al erg gaaf! Ik ben hier toch wel zeer nieuwschierig naar, een goede fluit + salute cake is echt meer dan welkom! :thumbsup:

BOEM! Alleen vanwege het label (en het feit dat het een 19-shots cake is) staat deze op de wensenlijst. :cool:
Ik ben heel benieuwd naar de film.

Wat een fantastisch label. De omschrijving maakt het compleet. Ben zeer benieuwd!

Al vaak benoemd, maar dat label is echt prachtig zeg. Effect omschrijving klinkt ook geweldig, deze gaat direct op de wish-list.

Wacht een demo af. Alle lovende reacties over het label wil ik niet de grond in boren, maar ik persoonlijk vind het een verschrikkelijk label.

Mooi label! Zal qua effect beetje vergelijkbaar zijn met de tropic scream salute denk ik.
Product staat op de in de gaten houden lijst!

Back
Bovenaan