Malta augustus 2019

IMG_20190811_214616.jpg

IMG_20190811_214618.jpg

Stonden gisteren aardig wat mensen te kijken naar het vuurwerk.

IMG-20190812-WA0006.jpg

Ook nog even bij de opbouw wezen kijken in Qrendi:

IMG_20190811_205213.jpg

Hoeveel shows pak je nou daadwerkelijk mee in hoeveel dagen? Bedankt voor de beelden weer, verveeld geen moment deze kwaliteit.

Wat een gaaf topic dit zeg! Bedankt voor de films, ziet er heel goed uit. Malta staat hoog op de lijst hier, wil daar zeker eens heen. Ben ook wel benieuwd wat je nou allemaal ziet deze dagen?

Hoeveel shows pak je nou daadwerkelijk mee in hoeveel dagen? Bedankt voor de beelden weer, verveeld geen moment deze kwaliteit.

Nja je hebt elke dag wel vuurwerk, je hebt elke dag om 08.00u een daylight show, gemiddeld 15-30 minuten, schieten ze om en om shells, zelfde geldt voor 12.00u smiddags, en dan om 20.15u weer 15-20 minuten. Vervolgens om 21.30u 30 á 45 minuten om en om shells en een batteria.

Maar de shows overdag zijn ontzettend warm. De shows van 14 & 15 augustus zijn veel uitgebreider, en schieten ze elektrisch.

Wat een gaaf topic dit zeg! Bedankt voor de films, ziet er heel goed uit. Malta staat hoog op de lijst hier, wil daar zeker eens heen. Ben ook wel benieuwd wat je nou allemaal ziet deze dagen?

Voor een vuurwerk vakantie is malta wel de place to be, ik ben bij meerdere internationale shows geweest waaronder Trani, adelfia, fallas. Toch is dit weer uniek. Je hoort op veel tijdstippen overal beraq shells of salutes de lucht in gaan. Lig je net op bed, hoor je weer dikke dreunen... Dan ben je weer verplicht het bed uit te vliegen om ook maar een glimp op te vangen:yes: mijn vrouwtje is mee, die wordt helemaal gek van mij whahha. Van de week gaan we kijken in de fabriek waar deze shells worden gemaakt, heb contact gelegd met 1 van de jongens die de shells maakt.

Mooie beelden, bedankt daarvoor.
Ik ben erg benieuwd naar de show van vanavond de warm-up op facebook ziet er in ieder geval prachtig uit.

Back
Bovenaan