M.o.a.b.

Hij is schitterend hoor. Een absolute aanrader.
Het boeket is ontzettend groot en de klap enorm hard.
Terecht de Mother of all Bombs

Ik vind hem geslaagd! Het heeft lang geduurd voordat het juiste filmpje er was,maar het is mattenfreak weer gelukt!
Vind wel dat de grotere single shots aardig aan de prijs zijn,want je lont hier niet even 20 van door.Maar ach, voor een flinke pijl betaal je het ook!

Prachtig ding, ik wilde hem 2x halen, toen toch maar 1 keer, maar ik ga hem nu zeker 2 maal nemen :D

Ik vind de moab een mooie 1 schots mortier, echter als ik kijk naar de prijs / kwaliteits verhouding; ga ik persoonlijk liever voor de: http://vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=1383

http://www.vuurwerk-filmpjes.nl/brilliant/2545 Widow_600.wmv

Dit bericht had ik gisteren ook al gepost, maar dit is om de 1 of andere vage reden verwijderd (censuur???)

Dit forum is toch om je mening te geven over een product? wat ik vind hoeft iemand anders helemaal niet te vinden. toch? het blijft iets persoonlijks.

Laatst bewerkt:
Je had die reactie geplaats in het topic Films Vuurwerkland.nl in het algemene gedeelte. Reactie is dus niet verwijderd.

Ik vind de moab een mooie 1 schots mortier, echter als ik kijk naar de prijs / kwaliteits verhouding; ga ik persoonlijk liever voor de: http://vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=1383

http://www.vuurwerk-filmpjes.nl/brilliant/2545 Widow_600.wmv

Dit bericht had ik gisteren ook al gepost, maar dit is om de 1 of andere vage reden verwijderd (censuur???)

Dit forum is toch om je mening te geven over een product? wat ik vind hoeft iemand anders helemaal niet te vinden. toch? het blijft iets persoonlijks.

Ik ken de Widow ook ja, prima single shot, maar hij haalt het absoluut niet bij de kwaliteit van de MOAB. De Widow is wel veel goedkoper en de verhouding vind ik dan ook beter ja, maar de grote single shots zijn nou eenmaal duur en ik vind deze MOAB zijn geld wat dat betreft wel waard. :):wink:

Je had die reactie geplaats in het topic Films Vuurwerkland.nl in het algemene gedeelte. Reactie is dus niet verwijderd.

ok bedankt voor deze reactie, ik ben dus zelf de "sukkel" sorry :p shame on me.

en eventuele kritieken die ik geef op producten geef ik enkel uit verbeterings perspectief. nooit om dingen echt af te kraken. ik geef mijn kritieken met als achterliggend doel de prijs/ kwaliteitsverhouding zo goed mogelijk te houden.

Rob nog even een korte opmerking over vermeende censuur:
Wij worden gesteund door een groot aantal importeur als sponsors.
Maar dat betekent niet dat wij dan ook maar gelijk alles goed vinden van die importeur
Wij zullen ten alle tijde onze eigen mening uitdragen.
En als een sponsor daar niet blij mee zou zijn: jammer dan, dan maar geen sponsor

Ik heb de single shots natuurlijk niet in het echt gezien. Maar ik denk dat de MOAB een veel groter, reusachtiger effect geeft als bijvoorbeeld de powershots van Cafferata of die jij hierboven opnoemde Rob.

Je betaald iets meer, maar je hebt wel een 40 grams goed gevulde mortier, met een wel heel gaaf en groot effect!

IK heb hem ook 3* besteld :) Supper dingentje mischien duur 7,50 euro maja ik betaal ook 50 euro voor een 500 Grams pot dus moet dit ook kunnen :)

Wat een heerlijke verrassing, deze nieuwe single shot van B&W. Logisch, zij waren er zelf al enthousiast over, maar uiteindelijk zijn wij het zelf die ons een mening moeten vormen over deze nieuwkomer. Het filmpje geeft mij een goed gevoel. Ik heb mijn bestelling van 2 naar 4 stuks verhoogd. En nu maar eens kijken hoe deze het in mijn straat doet :cool:

Cameo

Ik vind die van deze pakket toch iets mooier alleen jammer dat die niet los verkrijgbaar is maar anders (a) woww kinky gewoon Maar deze mag er ook zijn!

:bye:

Uiteindelijk vond ik hem zwaar tegen vallen. Boekket was kleiner dan verwacht en valt bijv in het niets bij de Nachtkraker van Marijn die is vele malen groter en mooier.

Ik vond hem erg gaaf. Ik had hem met een rood effect en cracling! :) Hij ging alleen erg hoog waardoor het effect weer klein leek. Alleen ja dat hij hoog gaat is ook weer logisch, het is een flink grote mortier.

Ik vond hem tegenvallen de 7.50 niet waard in mijn ogen.

Wat vond je er precies zo min aan dan?

Ik heb hem ook weer een aantal keren voorbij zien komen en blijf hem top vinden, erg mooie wave en een crackling boeket. Vind de single shots sowieso te duur, maar in verhouding met een pijl die ik had van €6,50, vind ik het boeket zeker beter en vind ik het een stuk veiliger, daar wil ik dan toch wel die euri extra voor betalen.

Back
Bovenaan