Fermata 25B

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: FC30-25-22
Artikelnaam: Fermata 25B
Bruto Gewicht: nnb
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal schoten: 25
Effectomschrijving: Mächtige 25*Schuss Batterie von Funke, die Fermata 25B , immer mit richtig lautem Titansalut-Zerleger.
Effekt: Row 1: Red tail to Red Dahlia with titanium burst
Row 2: Big silver tail to Big silver palm with titanium burst
Row 3: Blue tail to Blue Dahlia with titanium burst
Row 4: Big brocade tail to Brocade crown king with titanium burst
Row 5: Brocade mine to Blue tail to titanium Salute

Tijdsduur: 12 seconden
Stijghoogte: nnb
Kaliber: 30mm
Richtprijs: €35,95 [2017]
Kartoneenheid: 4/1

Met dank aan Funke Fajerwerki voor de informatie.

Dat vind ik nog wel meevallen Bastiaan. De Palm effecten hadden wel wat groter mogen zijn.

Vond het een erg sierlijke cake. Lastig te omschrijven maar het lijkt net alsof de spreiding een soort van vertraagd is. De kleuren zijn ook enorm helder. Geen beuker, maar wel erg mooi!

Ja und? Dat is voor vervoer. Kooi d'r om en het is 1.4g. Gaat voor verkoop hier om de F-klasse, als Funke bedoelt dat dit F3 is, dan is het voor hier niet geschikt.

De man van Funke spreekt erover op yt, dat deze cake "external support" nodig heeft om hier legaal te zijn. Dus schijnbaar wordt deze niet gekooid uit de fabriek verzonden naar de importeurs hier.

Edit: Funke bevestigt, zonder kooi uit te leveren.
Spreekt tevens over aantal gram per tube wat de cake wel/niet legaal maakt.
Waarom in duitsland dan wel te koop, en hier niet? Die vraag wordt op yt ook al gesteld. Hoeveel gram per tube was nu ook alweer in duitsland toegestaan?
Ik weet wel dat daar 600 gr per cake is toegestaan-als er ook een fontein in zit.

Laatst bewerkt:
De man van Funke spreekt erover op yt, dat deze cake "external support" nodig heeft om hier legaal te zijn. Dus schijnbaar wordt deze niet gekooid uit de fabriek verzonden naar de importeurs hier.

Edit: Funke bevestigt, zonder kooi uit te leveren.
Spreekt tevens over aantal gram per tube wat de cake wel/niet legaal maakt.
Waarom in duitsland dan wel te koop, en hier niet? Die vraag wordt op yt ook al gesteld. Hoeveel gram per tube was nu ook alweer in duitsland toegestaan?
Ik weet wel dat daar 600 gr per cake is toegestaan-als er ook een fontein in zit.

external support ? is dat niet gewoon een voetje aangezien deze in salvo's schiet ?

In welk punt van wetgeving staat dat over "external support"? Kan zijn dat dat het f3 maakt ipv f2. Ik heb er nog niet eerder van gehoord.

Lijkt mij, dat als Lesli iets van Funke hier op de markt wil zetten, ze zelf zorgen dat hun batch een kooi krijgt. Anders kun je alle Funke wel in China (of Duitsland) laten, gezien flash/nem verhouding. Dat ze in Duitsland kooiloos leveren is logisch, die doen niet aan die prijzige idioterie.

In welk punt van wetgeving staat dat over "external support"? Kan zijn dat dat het f3 maakt ipv f2. Ik heb er nog niet eerder van gehoord.

Lijkt mij, dat als Lesli iets van Funke hier op de markt wil zetten, ze zelf zorgen dat hun batch een kooi krijgt. Anders kun je alle Funke wel in China (of Duitsland) laten, gezien flash/nem verhouding. Dat ze in Duitsland kooiloos leveren is logisch, die doen niet aan die prijzige idioterie.

Nog even een keer voor de zekerheid: het is ZENA BE dat Funke importeert voor NL, Lesli verzorgt de verkoop en logistiek in NL. Als voorbeeld: in een ontvangen mail hebben de aangemelde geïnteresseerde Dealers in juni een update over Funke en Luypaers gehad. Die mail kwam via Lesli, de daarin opgenomen tekst/update was van ZENA BE. Ze doen het dus samen maar Lesli houdt zich niet bezig met de productontwikkeling.

Overigens is in die mailing aangegeven dat er een aparte NL-collectie komt met artikelen die soms zwaarder zijn dan die uit Duitsland. Als voorbeeld werden er single shots en pijlen genoemd. Details zijn er verder niet gegeven.

http://ec.europa.eu/growth/tools-da...arch.detail&year=2017&num=394&fLang=EN&dNum=1

external support: a support that does not form an integral part of the consumer fireworks or that needs to be attached to the consumer fireworks prior to use and ensures stability;

Snap nog niet helemaal waarom over een kooi wordt gesproken, lijkt me toch eerder een voetje/basis wat handig is voor deze cake.

Snap nog niet helemaal waarom over een kooi wordt gesproken, lijkt me toch eerder een voetje/basis wat handig is voor deze cake.
verschil transport/verkoop. Om 1.3g te mogen transporteren hier, hebben we die kooien om het 1.4g te maken. Het hele "external support"gebeuren (waar ik ondanks de tekst nog niet echt hoogte van krijg, dank voor de link) gaat om gebruiksveiligheid/verkoop.

Back
Bovenaan