Welke hobby's/activiteiten hebben jullie nog meer naast vuurwerk

Ik ben fervent computeraar en programmeur :) Hiernaast wil ook nog wel is spelen met design software zoals Adobe Photoshop en Adobe Illustrator

Een andere grote hobby naast vuurwerk is Wakeboarden. Jammer dat het hier in nederland alleen in de zomer kan..
Verder speel ik graag shooter games, race games en games zoals Assassins Creed

Met het Dutch Domino Team zetten wij elk jaar hondderduizenden dominostenen op! Naast vuurwerk is dit mijn grote hobby, want het organiseren van zo'n evenement kost een jaar aan voorbereiding. Dit jaar staan er maar liefst 350.000 stenen op de planning, waarmee we ons eigen record moeten verbreken! Naast ons eigen evenement doen we ook regelmatig workshops en bedrijfsprojecten. En let goed op, want het kan maar zo dat je mij in de landelijke/regionale media voorbij ziet komen als woordvoerder en communicatieman van het team :) Een erg leuke en creatieve hobby!

Heel erg gaaf Koala, lijkt me ook een super hobby. Heb me er als kind veel mee vermaakt maar een echt grote hobby is het nooit geworden. Altijd wel erg genoten van Domino Day en ook het bovenstaande filmpje is prachtig om te zien! Kan me voorstellen dat je je creativiteit er wel in kwijt kan ja.

Ik zal dan maar meteen aansluiten. Naast vuurwerk ben ik ook heel veel bezig met zeilen. In een open zeilbootje van 6 meter lang, type Sailhorse. Elk jaar toer ik 2 weken in Friesland rond en vaar ik veel recreatief op het Markermeer bij Hoorn. Samen met mijn vader doe ik ook heel veel wedstrijden. Daarvoor gaan we heel Nederland door maar we zijn zelfs bij Berlijn geweest en hebben vanaf Keulen tot Arnhem de Rijn afgezeild in wedstrijdvorm. Voor de beeldvorming hieronder een plaatje van het laatste wedstrijdweekend, wij zijn de witte boot:
Vrijbuiterweekend Loosdrecht 2019.jpg