Welke hobby's/activiteiten hebben jullie nog meer naast vuurwerk

Ik ben fervent computeraar en programmeur :) Hiernaast wil ook nog wel is spelen met design software zoals Adobe Photoshop en Adobe Illustrator

Een andere grote hobby naast vuurwerk is Wakeboarden. Jammer dat het hier in nederland alleen in de zomer kan..
Verder speel ik graag shooter games, race games en games zoals Assassins Creed

Met het Dutch Domino Team zetten wij elk jaar hondderduizenden dominostenen op! Naast vuurwerk is dit mijn grote hobby, want het organiseren van zo'n evenement kost een jaar aan voorbereiding. Dit jaar staan er maar liefst 350.000 stenen op de planning, waarmee we ons eigen record moeten verbreken! Naast ons eigen evenement doen we ook regelmatig workshops en bedrijfsprojecten. En let goed op, want het kan maar zo dat je mij in de landelijke/regionale media voorbij ziet komen als woordvoerder en communicatieman van het team :) Een erg leuke en creatieve hobby!

Heel erg gaaf Koala, lijkt me ook een super hobby. Heb me er als kind veel mee vermaakt maar een echt grote hobby is het nooit geworden. Altijd wel erg genoten van Domino Day en ook het bovenstaande filmpje is prachtig om te zien! Kan me voorstellen dat je je creativiteit er wel in kwijt kan ja.

Ik zal dan maar meteen aansluiten. Naast vuurwerk ben ik ook heel veel bezig met zeilen. In een open zeilbootje van 6 meter lang, type Sailhorse. Elk jaar toer ik 2 weken in Friesland rond en vaar ik veel recreatief op het Markermeer bij Hoorn. Samen met mijn vader doe ik ook heel veel wedstrijden. Daarvoor gaan we heel Nederland door maar we zijn zelfs bij Berlijn geweest en hebben vanaf Keulen tot Arnhem de Rijn afgezeild in wedstrijdvorm. Voor de beeldvorming hieronder een plaatje van het laatste wedstrijdweekend, wij zijn de witte boot:
Vrijbuiterweekend Loosdrecht 2019.jpg

Gave hobby koala, de recordpogingen van een aantal jaar geleden werden vaak uitgezonden? zie t nooit meer op tv? vond altijd prachtig om te zien :D

Gave hobby koala, de recordpogingen van een aantal jaar geleden werden vaak uitgezonden? zie t nooit meer op tv? vond altijd prachtig om te zien :D

Klopt, zijn sinds 2009 (!!!!) niet meer geweest ivm de financiële crisis. En toch is het voor ons de grote droom om het ooit te verbreken...

Mijn hobby's zijn:

MotoGP
Gamen ( ps4, voornamelijk battlefield, red dead redemption 2 en rocket league )
Slapen
Schietsport ( schietclub en airsoft )
Me auto ( bmw ) + de bijkomende bimmerfesten
Uitgaan met vrienden

Mijn Hobby's.

Game - The Division 2 op dit moment.
Darten - Speel zelf in competitie verband
Slapen - omdat het zo lekker is :P
Voetbal - Vitesse :D

mijn andere hobby's:

- fotografie - na jaren sparen inmiddels m'n eigen studio set en professionele camera gear
- feesten/festivals - ga veel naar grote hardcore feesten en idem festivals
- gamen - af en toe een potje fifa of GTA
- voetbal - en dan vooral het kijken :p

Met het Dutch Domino Team zetten wij elk jaar hondderduizenden dominostenen op! Naast vuurwerk is dit mijn grote hobby, want het organiseren van zo'n evenement kost een jaar aan voorbereiding. Dit jaar staan er maar liefst 350.000 stenen op de planning, waarmee we ons eigen record moeten verbreken! Naast ons eigen evenement doen we ook regelmatig workshops en bedrijfsprojecten. En let goed op, want het kan maar zo dat je mij in de landelijke/regionale media voorbij ziet komen als woordvoerder en communicatieman van het team :) Een erg leuke en creatieve hobby!

Met gepaste trots, de video van de editie van afgelopen augustus!

Ik heb naast vuurwerk nog een grote hobby die ik hier ook wel voorbij zie komen. Vissen...
Niet gewoon vissen maar vliegvissen. Ik heb jarenlang statisch op de karper gevist maar dat koste mij op den duur teveel tijd in combinatie met heel veel andere dingen. Nu vis ik op alle soorten vis met de vliegenlat. Het is wel iets lastiger vangen, maar het is wel heel gaaf om te doen. Zelf je vliegen binden en daar vis mee vangen geeft een extra dimensie. (misschien wel hetzelfde als je eigen boillies maken)
Soms vis ik op kleine voorntjes, soms op snoek, soms op karper. De spanning van drijvend aas of licht zinkend aas en dan de vis zien aankomen en happen is echt supper vet. Zelfs als je niet vangt maar wel azende vissen ziet gaan op je vlieg geeft een kick.
greetzzz

Back
Bovenaan