Red Signature Range 33sh

Djaimy

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: C33MSIGI14
Artikelnaam: Red Signature Range 33sh
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: 33
Effectomschrijving:
Kaliber:
Kartoninhoud:
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €48,50

klasek_-_red_signature_33sh.jpg

Wij danken Klasek Fajerwerki / Eurostar Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Op dit filmpje komt hij zeer mooi over, enig minpuntje vind ik dat de salutes op het einde nauwelijks harder klinken dan de burst van de bombettes daar voor.

Heb hem besteld... erg benieuwd naar. Leller divers ook dus prima cake als stand alone. Wou hem doorlonten met 2x 16 shots uit dezelfde klasek range en een thunderstorm salute waaier erachteraan!

Iemand nog ervaringen opgedaan met dit bakkie, afgelopen jaarwisseling? :)

Al een straatvideo gevonden:

Geen verkeerde cake zo te zien. Mooi begin zo met die diverse schietrichtingen. En de salute finale lijkt toch wel ietsje harder te gaan, dan de sierknallen. :)

Ik vind het begin best leuk, daar na is het tempo er uit en zwakt hij af. Daar kunnen de laatste schoten in mijn ogen geen verandering meer in brengen. Nee voor deze bijna 50 euro kostende cake is veel beter te krijgen.

Echt een leuke cake hoor! Het begin is echt heerlijk en wat Torr al zegt is het midden stuk wat makker. Maar vervolgens pakt ie zichzelf echt goed op! En de finale lijken me dezelfde salutes als de Dum Bum, dus dikke prima.

Toch gekocht dus zal de video zelf plaatsen! Vind het een echte aanrader! Harde burst, grote mooie boeketten, prima kleuren en tot slot harde salute's!

Back
Bovenaan