MeetTheFireworks
Banned
Ik denk dat je maar is blij moet zijn met de kortingen die er al zijn.......
Heb begrepen dat het stuk goedkoper kan... vorig jaar heel laat aanbiedingen. Wil niet nu teveel betalen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat je maar is blij moet zijn met de kortingen die er al zijn.......
Heb begrepen dat het stuk goedkoper kan... vorig jaar heel laat aanbiedingen. Wil niet nu teveel betalen.
Vuurwerkvisie/vuurwerktotaal extra kortingAls dat mogelijk is. Is dat mogelijk?
Naar ons idee zijn de kortingen toch erg netjes , dus deze gaan wr dan ook niet verder aanpassen.
En heel veel goedkoper dan zouden we het voor inkoop weg gaan doen dus dat is natuurlijk ook niet de bedoeling .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Oke, begrijpelijk. Maar komen er later dit jaar wel acties waarbij het iets goedkoper is?
Oke, begrijpelijk. Maar komen er later dit jaar wel acties waarbij het iets goedkoper is?
Wat probeer je nou te bereiken? Hij geeft toch duidelijk aan dat het niet goedkoper kan? vind je het alsnog te duur, koop het niet! Ik vind de prijzen bij Valk fantastisch, veel goedkoper dan bij verschillende andere winkels, zelfs dan andere freak acties.
Haha, ik werk ook in een winkel en er komen serieus wel eens mensen terug als iets 2 weken geleden duurder was. Dan willen ze het verschil terug. Dat gaat natuurlijk niet gebeuren want dan kunnen we wel sluiten als we voor elke afprijzing iedereen het verschil moeten gaan vergoeden. Als iets een goede prijs heeft moet je er tevreden mee zijn. Natuurlijk zou het mooi zijn als je precies op het juiste moment een bestelling doet maar die gedachte is onrealistisch. Wees blij met elke korting die gegeven wordt maar koop alleen dingen als je het een goede prijs vindt hebben en kan betalen.
Goedenavond
We hebben uiteraard niet stil gezeten de laatste maanden en zijn druk aan het brainstormen geweest over een uitbreiding aan het bestaande valk assortiment, en natuurlijk liggen er genoeg ideeën op de tafel hiervoor, en zijn we dus ook al druk aan het kijken naar welke opties we hebben om het te gaan uitbreiden.
Heel veel kunnen we jullie hierin nog niet melden simpelweg omdat we hier zelf nog niet helemaal over uit zijn welke producten we eventueel wel of niet gaan toevoegen.
Wat we jullie wel vast kunnen gaan melden is dat we dit jaar met een NIEUWE salute cake gaan komen.
Na de 9 en de 64 sh salute cakes van valk zal er dit jaar een 36sh aan deze serie toegevoegd gaan worden, en hier zijn we uiteraard erg blij mee zodat we ook in het tussen segment een salute cake hebben.
Ook kunnen we melden ( en dit zullen de freaks die gek zijn op salute cakes erg leuk gaan vinden) dat onze valk ti thunder 64 sh er vanaf dit jaar niet in één versie maar in 2 versies zal gaan komen, de eerste is de versie zoals jullie al van ons gewend waren MAAR de 2e versie zal een brute 64 sh all at once zijn ,dus 64 schoten die in luttele seconden de lucht in geramt zal gaan worden.
We hopen hiermee de salute freaks blij te kunnen maken, wij zijn er inieder geval wel heel blij mee.
Zodra er verdere ontwikkelingen zijn omtrent nieuwe producten voor ons assortiment zal ik dat hier of in ons "normale" valk topic gaan melden.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
En wat vinden jullie hiervan
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...ent-(NIEUW-ASSORTIMENT)&p=1049235#post1049235
En wat vinden jullie hiervan
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...ent-(NIEUW-ASSORTIMENT)&p=1049235#post1049235
Goedenavond beste members/ freaks
Wij hebben een vraag aan jullie :
Zou er eventueel interesse zijn voor een 80 shots chrackling box ??
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Een lekkere rambox a la 4x Venom Box met verschillende tempo's voor een mooi prijsje, zeker! Laatste cake at once??![]()