[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb begrepen dat het stuk goedkoper kan... vorig jaar heel laat aanbiedingen. Wil niet nu teveel betalen.

Dat wil niemand. Maar denk je nu echter dat een winkelier zijn acties ruimschoots van te voren bekend maakt?

Dan zou iedereen wachten en de winkelier zou dan aardig wat inkomsten mislopen.

Vuurwerkvisie/vuurwerktotaal extra korting:blink: Als dat mogelijk is. Is dat mogelijk?

Naar ons idee zijn de kortingen toch erg netjes , dus deze gaan wr dan ook niet verder aanpassen.
En heel veel goedkoper dan zouden we het voor inkoop weg gaan doen dus dat is natuurlijk ook niet de bedoeling .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Naar ons idee zijn de kortingen toch erg netjes , dus deze gaan wr dan ook niet verder aanpassen.
En heel veel goedkoper dan zouden we het voor inkoop weg gaan doen dus dat is natuurlijk ook niet de bedoeling .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Oke, begrijpelijk. Maar komen er later dit jaar wel acties waarbij het iets goedkoper is?

Oke, begrijpelijk. Maar komen er later dit jaar wel acties waarbij het iets goedkoper is?

Wat probeer je nou te bereiken? Hij geeft toch duidelijk aan dat het niet goedkoper kan? vind je het alsnog te duur, koop het niet! Ik vind de prijzen bij Valk fantastisch, veel goedkoper dan bij verschillende andere winkels, zelfs dan andere freak acties.

Wat probeer je nou te bereiken? Hij geeft toch duidelijk aan dat het niet goedkoper kan? vind je het alsnog te duur, koop het niet! Ik vind de prijzen bij Valk fantastisch, veel goedkoper dan bij verschillende andere winkels, zelfs dan andere freak acties.

Helaas kennen we ons geld maar 1 keer uitgeven, dus wellicht wilt die gewoon het maximale uit ze budget halen. Als dat betekent dat je het beter later in het jaar kan kopen omdat ze dan nog lager in de prijzen gaan zitten tijdens een actie... (bijv. met Cyber Monday oid) Ja, snap dan wel ze insteek. Ook zo jammer als je iets besteld heb dat later tientje(s) goedkoper is toch:p

Toch zijn er een groot aantal producten toch echt goed concurrerend afgeprijsd.

Voor een winkel is er natuurlijk een reden om iets in een dag- of weekactie te gooien. Ze willen (nog) meer verkopen dan ze deden. Vergelijk het met de saleafdeling van een winkel. Tuurlijk gaan ze bij de nieuwe collectie niet zeggen: "Ik zou 2 maanden wachten meneer, dan krijgen we een kortingsactie". Een winkel is anders nog dief van zijn eigen portemonnee.

Laatst bewerkt:
Haha, ik werk ook in een winkel en er komen serieus wel eens mensen terug als iets 2 weken geleden duurder was. Dan willen ze het verschil terug. Dat gaat natuurlijk niet gebeuren want dan kunnen we wel sluiten als we voor elke afprijzing iedereen het verschil moeten gaan vergoeden. Als iets een goede prijs heeft moet je er tevreden mee zijn. Natuurlijk zou het mooi zijn als je precies op het juiste moment een bestelling doet maar die gedachte is onrealistisch. Wees blij met elke korting die gegeven wordt maar koop alleen dingen als je het een goede prijs vindt hebben en kan betalen. Wees niet alleen blij met het alleen allerlaagste, dat gaat je niet lukken.

Uiteraard, door lagere prijzen te voeren hoop je met meer afzet, meer omzet te realiseren. Goed voorbeeld zijn de karton aanbiedingen. Maar betwijfel of Valk nog veel lager kunnen gaan met de al lage prijzen.

Haha, ik werk ook in een winkel en er komen serieus wel eens mensen terug als iets 2 weken geleden duurder was. Dan willen ze het verschil terug. Dat gaat natuurlijk niet gebeuren want dan kunnen we wel sluiten als we voor elke afprijzing iedereen het verschil moeten gaan vergoeden. Als iets een goede prijs heeft moet je er tevreden mee zijn. Natuurlijk zou het mooi zijn als je precies op het juiste moment een bestelling doet maar die gedachte is onrealistisch. Wees blij met elke korting die gegeven wordt maar koop alleen dingen als je het een goede prijs vindt hebben en kan betalen.

Tsja, wie niet waagt wie niet wint. nee heb je en ja kan je krijgen.:p Maar ze zitten er echt tussen inderdaad, of het nou om 10 cent gaat of tientjes.

Sommige artikelen heb ik niet lager kunnen vinden hoor elders, zoals een red maroon/evo bomber/escape from hell. Het is dat ik niet nog een lange rit wil maken, anders had ik het wel geweten met deze prijzen.

Goedenavond mensen

Persoonlijk denken wij dat wij de prijzen toch heel netjes hebben neer gezet voor jullie.
Tuurlijk snappen wij dat iedereen de prijzen graag nog meer naar beneden ziet gaan, maar het moet wel rendabel blijven en ik denk dat wij daarin toch zeker niet te kort schieten.
Tuurlijk hebben ook wij afgelopen jaar op bepaalde momenten wel bepaalde acties gedaan of extra kortingen gegeven enof gratis producten geleverd bij aanschaf van producten maar wat je dan merkt en ziet (zoals hierboven ook al werd beschreven) heb je dan altijd mensen die dan denken of vinden dat ze te kort gedaan werden doordat ze net daarvoor hetzelfde voor andere bedragen gekocht hadden waardoor discussies ontstonden waar je niks aan hebt en niks anders mee kunt dan de klant hetzelfde geven als die actie die op dat moment loopt , en om dit soort problemen vanaf nu te gaan voorkomen denk ik dat wij daarin niet meer zullen gaan afwijken van de al lopende acties en bestaande prijzen zoals deze nu zijn, daarmee voorkom je een hoop gezeur en ellende .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond

We hebben uiteraard niet stil gezeten de laatste maanden en zijn druk aan het brainstormen geweest over een uitbreiding aan het bestaande valk assortiment, en natuurlijk liggen er genoeg ideeën op de tafel hiervoor, en zijn we dus ook al druk aan het kijken naar welke opties we hebben om het te gaan uitbreiden.
Heel veel kunnen we jullie hierin nog niet melden simpelweg omdat we hier zelf nog niet helemaal over uit zijn welke producten we eventueel wel of niet gaan toevoegen.
Wat we jullie wel vast kunnen gaan melden is dat we dit jaar met een NIEUWE salute cake gaan komen.
Na de 9 en de 64 sh salute cakes van valk zal er dit jaar een 36sh aan deze serie toegevoegd gaan worden, en hier zijn we uiteraard erg blij mee zodat we ook in het tussen segment een salute cake hebben.

Ook kunnen we melden ( en dit zullen de freaks die gek zijn op salute cakes erg leuk gaan vinden) dat onze valk ti thunder 64 sh er vanaf dit jaar niet in één versie maar in 2 versies zal gaan komen, de eerste is de versie zoals jullie al van ons gewend waren MAAR de 2e versie zal een brute 64 sh all at once zijn ,dus 64 schoten die in luttele seconden de lucht in geramt zal gaan worden.
We hopen hiermee de salute freaks blij te kunnen maken, wij zijn er inieder geval wel heel blij mee.
Zodra er verdere ontwikkelingen zijn omtrent nieuwe producten voor ons assortiment zal ik dat hier of in ons "normale" valk topic gaan melden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

goeden avond

ik wil even een rectificatie doen op dit bericht van mij eerder ,het gaat niet om een 25 sh salute cake die nieuw in ons assortiment zal komen maar een 36 sh, EN naast de "normale" versie zal ook van deze een all at once cake komen, dus we krijgen dit jaar 2 all at once cake in ons assortiment ,in de valk lijn de 64 sh en in ons "nieuwe birds off prey assortiment de 36 sh.

met vriendelijke groet

team valk vuurwerk

Goedenavond beste members/ freaks

Wij hebben een vraag aan jullie :

Zou er eventueel interesse zijn voor een 80 shots chrackling box ??

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond beste members/ freaks

Wij hebben een vraag aan jullie :

Zou er eventueel interesse zijn voor een 80 shots chrackling box ??

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Een lekkere rambox a la 4x Venom Box met verschillende tempo's voor een mooi prijsje, zeker! Laatste cake at once?? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan