[Freakactie 2019] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker bezig :) mooi merk voor de freaks hoor! Wat ga je ongeveer verkopen? En wanneer komt dat ongeveer online?

Daar kan ik nu nog eigenlijk niets over zeggen.
Ze zijn nog druk aan het tellen bij Rubro, zodra dat bekend is ( hopelijk deze week ) dan ga ik kijken wat ik nu wil inkopen en op de site wil knallen!

Als jullie suggestie's hebben wat jullie graag terug willen zien, dan kan ik dat meenemen daarin.

Van Harte gefeliciteerd! Jullie hadden toch al Rubro in jullie assortiment?

Ik zou wel graag de Event KXB 30 waaiercake bij je willen bestellen voor een leuk prijsje:D

Wij hadden alleen een 3-tal cakes die Vuurwerk Outlet via Rubro importeert in het assortiment, voor de rest hadden we nog niets.

Top nieuws voor jullie, prima uitbreiding in het mooie assortiment van jullie.

Jep leuke aanvulling van het assortiment! Dus nu ook eens voor het eerst iets kopen van deze volgens velen "beste importeur" :D
Ik heb alleen nog geen goed idee wat erg interessant kan zijn buiten de Transbomber, Angry Red Hornet (wellicht) en Wicked Warlock om. Verder nog niets kunnen vinden waarvan ik zeg "die moet ik hebben". Hoewel het meeste wel redelijk goed spul is als het zo zie.

Ik heb vandaag ook eea kunnen krijgen van Vuurwerk Mania :cool:
Onderstaand heb ik toegevoegd, let wel op sommige zijn enkele stuks!
- Telesto Star
- Crackle Mania
- Demonia
- Monster Ride :handsup:
- Redneck Revolt
- Time Machine
- Double Demolition
- Mega 3 - Star Assorted
- Super Voodoo Box
- Espada Palms
- Escape From hell
- Golden Illusion

Mooie toevoeging! Direct maar wat besteld!

Assortiment is mooi gevarieerd en prijzen zijn dik in orde.
Eerste keer voor mij in Huizen.

De Mania artikelen zijn erg hard gegaan, zelfs zo hard dat sommige producten nu alweer zijn uitverkocht...
Ik ga volgende week weer kijken of ik hier nog aanvullingen op kan doen.

Tevens probeer ik vanavond de eerste Rubro items online te zetten, zodra dat is gelukt meld ik het hier meteen

Het zou mooi zijn als je de espada palms volgend week nog kan aanbieden voor die prijs. Vorig keer is die net voor me neus weggekaapd en ben er nog steeds pissig over. Wie weet herkansing :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan