[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als jullie vandaag toch met de site bezig zijn: De 4Pyro box heeft nog geen freakprijs. Ben bang voor jullie dat hij met deze prijs helemaal niet verkocht wordt komend jaar :p

voor we weten wat die Actie Mystery Box zal zijn moeten er eerst nog 64 stuks worden verkocht.
volgens mijn winkelwagen dan, maar ik druk niet op afreken hahaha.

Is deze box de NOG NOOIT VERTOONDE aanbieding? Wel mooie uitwerkingen!

Ja, welke actie is die nog nooit vertoonde aanbieding?

Kunnen jullie wat zeggen over de mysterie actie? €75,- om zomaar wat te gokken vind ik toch net teveel om iets te krijgen wat ik echt niet wil hebben...

Ja, welke actie is die nog nooit vertoonde aanbieding?

Kunnen jullie wat zeggen over de mysterie actie? €75,- om zomaar wat te gokken vind ik toch net teveel om iets te krijgen wat ik echt niet wil hebben...

Wat begrijp je niet aan het woord Mystery? :p

Zelf heb ik ook altijd de behoefte aan een tipje van de sluier, maar doorgaans leert het juist dat je er gewoon door het jaar heen 1 of 2 moet bestellen, en dan zie je vanzelf wel wat je hebt!

Vaak waren de mystery boxen van Rubro
dan is er een met een adviesprijs van 149 euro

EVENT SHOCK BLOCK 120'S komt daarvoor in aanmerking.

Wat begrijp je niet aan het woord Mystery? :p

Zelf heb ik ook altijd de behoefte aan een tipje van de sluier, maar doorgaans leert het juist dat je er gewoon door het jaar heen 1 of 2 moet bestellen, en dan zie je vanzelf wel wat je hebt!

Haha ja begrijp me niet verkeerd, ik hoef de naam van de box ook niet.
Maar ik ben wel benieuwd of de box een adviesprijs heeft van €149,- of een voorverkoopprijs van dat bedrag.
En misschien dat ze het aantal shots kunnen verklappen? :D

Haha ja begrijp me niet verkeerd, ik hoef de naam van de box ook niet.
Maar ik ben wel benieuwd of de box een adviesprijs heeft van €149,- of een voorverkoopprijs van dat bedrag.
En misschien dat ze het aantal shots kunnen verklappen? :D

Het blijft een mystery tot de box verkocht is :D

^Lars

Komen er trouwens door het jaar heen meerdere Mystery-cakeboxen? Of ligt dat er aan hoe het verkoopt en wat jullie kunnen krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan