[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, wat een prachtige uitbreiding met een aantal Funke artikelen! Ik ga hier ook het weekend eens voor zitten, wellicht gaat er een ritje naar Zutphen komen! :thumbsup:

het is alleen zo jammer dat de straatfilmpjes tegenvallen vergleken met productfilm, daardoor durf ik de gok niet te nemen voor dat geld
Yggdrasil 100sh kon ik gister slechts één doorgeslagen straatfilmpje van vinden en dat zag er dik uit. Fireball vind ik op straatfilmpjes ook totaal niet tegenvallen. Dat het niet 100% als op Chinafilmpjes is, is logisch; dat is altijd zo. Maar tegenvallen...de Snowblind vond ik als enige tegenvallen op straatfilm.

Zeer mooie uitbreiding! Die Fireball 200sh en die Yggdrasil 100sh lijken me wel wat!

Die heb ik aangeschaft inderdaad. Ook de Elegant night lijkt mij stijlvol en gevarieerd dus ook die genomen. Tevens nog de snowblind, al viel die wat tegen lees ik net dan weer. En natuurlijk de Kawumm :)

Yggdrasil 100sh kon ik gister slechts één doorgeslagen straatfilmpje van vinden en dat zag er dik uit.
VErgist met de Scala 100a, excuus.

De palmen hierboven van Yggdrasil spreiden idd wat minder dan op Chinafilm maar zijn flink dik, en zie die kleuren dan weer lang hangen, mooi!

Yggdrasil 100sh kon ik gister slechts één doorgeslagen straatfilmpje van vinden en dat zag er dik uit. Fireball vind ik op straatfilmpjes ook totaal niet tegenvallen. Dat het niet 100% als op Chinafilmpjes is, is logisch; dat is altijd zo. Maar tegenvallen...de Snowblind vond ik als enige tegenvallen op straatfilm.

Funke heeft sinds vorig jaar ook alles aangepast aan de regels. Ik heb ook 4 funke blokjes bestelt. Maar puur omdat ik ze nog niet gehad heb en toch wil meemaken. Kwa kwaliteit had funke voor mij beter underground kunnen blijven, wat waren dat een bazen bakken.

Maar dat is bij elke importeur ,was vorig jaar bij verschillende importeurs op de Demo en daar zie je vaak verschil met de boxen t.o.v. wat je in de verkoop koopt ,soms heb je mazzel dat het prima blokken zijn ,maar de China filmpjes zijn vaak opgepoetst
het is alleen zo jammer dat de straatfilmpjes tegenvallen vergleken met productfilm, daardoor durf ik de gok niet te nemen voor dat geld

Mr Funke is boos? Mr. Funke is niet met het begrip freak(acties) bekend. Welkom in Nederland.. :D

Laatst bewerkt:
Mr Funke is boos? Mr. Funke is niet met het begrip freak(acties) bekend. Welkom in Nederland.. :D

En creatieve Hollandse handelsgeest. Denk dat hij juridisch weinig grond onder de voeten heeft, tenzij hij zijn directe afnemers clausules heeft laten tekenen die doorschuiven moeten voorkomen en dan nog zit Arentz wrs goed, 't is EU dus vrij verkeer van goederen...

Helaas heeft dit niks met freak acties te maken. Gaat erom dat de spullen niet via Funke zelf komen. Ik vind zelf ook mooi dat Funke nu voor iedereen te krijgen is. Meer zeg ik er ook niet meer over. Mooie producten van Funke.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan