Mega uitverkoop Haokan Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zit weer zat moois tussen ik zou de Gravity in Oisterwijk zetten i.p.v. Roosendaal dan verkoop je hem sneller :p

Haha leuk joh die kruitstress. Ik zie al een paar zéér mooie prijzen staan die ik elders nog niet heb gezien. Het blijft me verbazen wat voor leuke acties we steeds weer tegen komen! En ook een zeer uitgebreid assortiment.

Moet toch wel een goed gevoel geven als winkeleigenaar, dat er een stel gekken (inclusief mijzelf) elk uur al een paar dagen lang je webshop in de gaten houden :p Dan doe je het in ieder geval niet voor niks allemaal.

Ik ben gewoon erg fan van je winkel ik heb overigens veel meer screenshots maar dat laat ik wel want anders is het geen leuke verassing meer

Ik houd hélemaal niet van verrassingen ;), laat maar doorkomen die screenprints...:P

Ontopic: Prima producten staan er weer op de site. Ik zit morgen om 19 uur klaar om wat moois te scoren!

De spullen die in je mandje zitten zijn ook 90 minuten lang echt 'gereserveerd' dus dat is wel echt fijn bij de shopopening.

webshop gaat zo open, veel plezier met shoppen.
Mocht het zijn dat je favoriete product er niet meer bijstaat (uitverkocht)
Dan toch de shop in de gaten houden want er kunnen producten terugkomen als winkelwagens geleegd worden.
Vanavond is er geen tijd voor spullen te verplaatsen van de ene naar de andere winkel (daar is het te druk voor) maar je kan natuurlijk morgen altijd een mailtje sturen.
Er was nog een opmerking of dat de hele shop in een winkelwagen kan, Mochten er winkelwagens tussen zitten die echt belachelijk veel erin hebben staan dan wordt door ons de winkelwagen leeggemaakt en komen de spullen na 90 minuten terug in de shop. Als jezelf 90 minuten niets doet met je winkelwagen dan wordt deze automatisch leeggemaakt.
Hopelijk blijft de shop stabiel als hij opengaat afgelopen jaren wilde hij in het begin nog wel eens even er wat moeite mee te hebben. Ik dacht afgelopen jaar was hij ongeveer 2 minuten onstabiel.
We zullen het zien.

WWW.HAOKANVUURWERK.NL

Ik zit op het puntje van me stoel hahaha man man is eigenlijk ook niet normaal is pas februari maar goed zijn we nou zo dol op koopjes of op vuurwerk ik weet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan