Winter Night [Box]

Deze box net ook besteld wilde hem al heel lang hebben.. maar vandaag was de dag.. dus komende jaar staat bij mijn in de straat

Hmmm, heb de knoop nog niet durven doorhakken, wil liever niet de 2018 batch, deze schijnt jammer genoeg nogal minder te zijn. Twijfel twijfel..

Zo ver ik zie is alleen de crackling wat minder in de 2018 batch. Voor de rest toch gewoon een prima bak, vind ik.

Hmmm, heb de knoop nog niet durven doorhakken, wil liever niet de 2018 batch, deze schijnt jammer genoeg nogal minder te zijn. Twijfel twijfel..
ik ben wel benieuwd waarop je dit baseert. Want nu weet eigenlijk niemand waarop je dit baseert en ik ben iemand die het graag weet.

greetzzz

ik ben wel benieuwd waarop je dit baseert. Want nu weet eigenlijk niemand waarop je dit baseert en ik ben iemand die het graag weet.

greetzzz

Op basis van wat anderen gezien en geschreven hebben, vanaf pag.13 wordt het een aantal keren genoemd.

Laatst bewerkt:
Wat een klasse bak is dit zeg! Prachtige indrukwekkende tails, harde burst, grote boeketten, mooie kleuren. Topbox!

Inderdaad een heerlijk filmpje, blij dat ik 'm begin dit jaar voor €75,- heb aangeschaft. Ondanks dat de 2018 iets minder schijnt te zijn dan de 2017 batch hier op het filmpje lijkt het me alsnog een koopje. :yes:

Tijdens de jaarwisseling van '17/'18 de verrassing van de avond, afgelopen jaar nogmaals kunnen genieten van een exemplaar (batch 2017). Fantastische mix aan effecten en kleuren met lekker klappen!

Nou wat ik weet/heb van horen zeggen is dat dat uitloop artikelen zijn en productie daarvan zal stoppen (correct me if im wrong
Eveneens PANGU ik ben bang dat wat er nu aangeboden wordt van hun ook t enige is dit seizoen
Er zouden nieuwe artikelen komen maar ze zijn stil , zeer jammer echt mooie producten hebben ze altijd

Back
Bovenaan