Torrr
VWC lid
Dat is wel een mooie inderdaad. Die ga ik ff backstage knallen![]()
Strak plan Wesley

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is wel een mooie inderdaad. Die ga ik ff backstage knallen![]()
Nee dat moet echt niet kunnen, dan ga je hele onlogische gesprekken krijgen hier op het forum.Ben waarschijnlijk een beetje laat maar een mogelijkheid om je eigen bericht te verwijderen zou wel mooi zijnscheelt de moderators ook weer werk als iemand onbedoeld een bericht plaatst op een verkeerde topic
![]()
Nee dat moet echt niet kunnen, dan ga je hele onlogische gesprekken krijgen hier op het forum.
Nee dat moet echt niet kunnen, dan ga je hele onlogische gesprekken krijgen hier op het forum.
Ik ben daar niet helemaal mee eens, bijvoorbeeld je zit op de telefoon en zit dan ook hier op de forum, dan kan het wel eens erg vervelend zijn om te zien waar je daadwerkelijk bent. Ik zelf heb al een aantal keer gehad dat ik dacht dat ik bij een bepaald topic ben en dan een bericht plaats om daarna achter te komen dat ik in het verkeerde topic zit![]()
Je hebt van die mensen die echt een gesprek gaan verwijderen zoals deze bijvoorbeeld, maar daar kun je niet echt heel veel aan doen. Ik had bijvoorbeeld ook alle berichten kunnen gaan wijzigen naar zoiets wat Torrr al zei ''Mag verwijderd worden'' dan blijf je al het ware ook onlogische gesprekken houden hier.
Ik denk ook dat mensen hun bericht niet zo snel zouden gaan verwijderen, tot het eventueel genoodzaakt is om het werkelijk te gaan verwijderen voor bepaalde dingen/redenen, en de berichten dan ook niet gaan verwijderen van een gesprek bijvoorbeeld. Ik kan het mis hebben maar ik ben het met Torrr eens dat het wel erg handig is voor de mogelijk om je eigen berichten te kunnen verwijderen.
Wat jij bedoeld (denk ik) is het effect van het verwijderen van een account waarvan je ziet dat opeens ook alle reacties verwijderd zijn? Ik denk niet dat mensen de moeite gaan nemen om alle reacties te gaan verwijderen, maar ik kan het ook mis hebben. En dat je je eigen account niet kunt verwijderen ben ik wel weer mee eens want dan krijg je sowieso gaten in gesprekken mocht iemand die veel post de beslissing hebben genomen om de account te verwijderen.
Wat is het verschil tussen het zelf verwijderen van een bericht of je bericht veranderen in 'deze mag verwijderd worden', waarna een modje het zelf 'moet' doen? Zelfde effect toch? Om de modjes te helpen zou dit wat mij betreft juist een goede optie zijn.
Wat is het verschil tussen het zelf verwijderen van een bericht of je bericht veranderen in 'deze mag verwijderd worden', waarna een modje het zelf 'moet' doen? Zelfde effect toch
En als ik nou reageer op iemand die z'n reactie verwijderd op dat ik heb laten zien dat hij ongelijk heeft bijvoorbeeld....
Lijkt mij niet wenselijk voor de voortgang van een discussie.
Neem aan dat de modjes voor henzelf wel kunnen bepalen of het teveel werk is en of ze het uit handen willen geven.
Wellicht kunnen ze jou als mod aannemen om uitsluitend posts met de tekst "deze post mag verwijderd worden" te verwijderen
![]()
Goeie verandering voor de chatbox!![]()
Nee. Het archief is niet meer te lezen. Vind dat wel jammer
Prima juist toch? Van mij hoeft ook niet iedereen mijn berichten van een jaar terug te kunnen lezen.
Want je schaamt je voor wat je hebt gezegd? Op het forum kunnen ook berichten van jaren terug worden gelezen dus ik snap de noodzaak niet helemaal en waarom mensen blij zijn met deze verandering.