VWC in 2019; tips of suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben waarschijnlijk een beetje laat maar een mogelijkheid om je eigen bericht te verwijderen zou wel mooi zijn :) scheelt de moderators ook weer werk als iemand onbedoeld een bericht plaatst op een verkeerde topic :p

Ben waarschijnlijk een beetje laat maar een mogelijkheid om je eigen bericht te verwijderen zou wel mooi zijn :) scheelt de moderators ook weer werk als iemand onbedoeld een bericht plaatst op een verkeerde topic :p
Nee dat moet echt niet kunnen, dan ga je hele onlogische gesprekken krijgen hier op het forum.

Nee dat moet echt niet kunnen, dan ga je hele onlogische gesprekken krijgen hier op het forum.

Dat klopt, echter de mogelijkheid om berichten te verwijderen moet er toch wel zijn vind ik. Maar dan binnen een uur van plaatsten oid ?
Nu lees je regelmatig bij een weg gehaald berich : mag verwijdert worden etc etc

Ik ben daar niet helemaal mee eens, bijvoorbeeld je zit op de telefoon en zit dan ook hier op de forum, dan kan het wel eens erg vervelend zijn om te zien waar je daadwerkelijk bent. Ik zelf heb al een aantal keer gehad dat ik dacht dat ik bij een bepaald topic ben en dan een bericht plaats om daarna achter te komen dat ik in het verkeerde topic zit :p

Je hebt van die mensen die echt een gesprek gaan verwijderen zoals deze bijvoorbeeld, maar daar kun je niet echt heel veel aan doen. Ik had bijvoorbeeld ook alle berichten kunnen gaan wijzigen naar zoiets wat Torrr al zei ''Mag verwijderd worden'' dan blijf je al het ware ook onlogische gesprekken houden hier.

Ik denk ook dat mensen hun bericht niet zo snel zouden gaan verwijderen, tot het eventueel genoodzaakt is om het werkelijk te gaan verwijderen voor bepaalde dingen/redenen, en de berichten dan ook niet gaan verwijderen van een gesprek bijvoorbeeld. Ik kan het mis hebben maar ik ben het met Torrr eens dat het wel erg handig is voor de mogelijk om je eigen berichten te kunnen verwijderen.

Wat jij bedoeld (denk ik) is het effect van het verwijderen van een account waarvan je ziet dat opeens ook alle reacties verwijderd zijn? Ik denk niet dat mensen de moeite gaan nemen om alle reacties te gaan verwijderen, maar ik kan het ook mis hebben. En dat je je eigen account niet kunt verwijderen ben ik wel weer mee eens want dan krijg je sowieso gaten in gesprekken mocht iemand die veel post de beslissing hebben genomen om de account te verwijderen.

Ik ben daar niet helemaal mee eens, bijvoorbeeld je zit op de telefoon en zit dan ook hier op de forum, dan kan het wel eens erg vervelend zijn om te zien waar je daadwerkelijk bent. Ik zelf heb al een aantal keer gehad dat ik dacht dat ik bij een bepaald topic ben en dan een bericht plaats om daarna achter te komen dat ik in het verkeerde topic zit :p

Je hebt van die mensen die echt een gesprek gaan verwijderen zoals deze bijvoorbeeld, maar daar kun je niet echt heel veel aan doen. Ik had bijvoorbeeld ook alle berichten kunnen gaan wijzigen naar zoiets wat Torrr al zei ''Mag verwijderd worden'' dan blijf je al het ware ook onlogische gesprekken houden hier.

Ik denk ook dat mensen hun bericht niet zo snel zouden gaan verwijderen, tot het eventueel genoodzaakt is om het werkelijk te gaan verwijderen voor bepaalde dingen/redenen, en de berichten dan ook niet gaan verwijderen van een gesprek bijvoorbeeld. Ik kan het mis hebben maar ik ben het met Torrr eens dat het wel erg handig is voor de mogelijk om je eigen berichten te kunnen verwijderen.

Wat jij bedoeld (denk ik) is het effect van het verwijderen van een account waarvan je ziet dat opeens ook alle reacties verwijderd zijn? Ik denk niet dat mensen de moeite gaan nemen om alle reacties te gaan verwijderen, maar ik kan het ook mis hebben. En dat je je eigen account niet kunt verwijderen ben ik wel weer mee eens want dan krijg je sowieso gaten in gesprekken mocht iemand die veel post de beslissing hebben genomen om de account te verwijderen.

En als ik nou reageer op iemand die z'n reactie verwijderd op dat ik heb laten zien dat hij ongelijk heeft bijvoorbeeld....

Lijkt mij niet wenselijk voor de voortgang van een discussie.

Wat is het verschil tussen het zelf verwijderen van een bericht of je bericht veranderen in 'deze mag verwijderd worden', waarna een modje het zelf 'moet' doen? Zelfde effect toch? Om de modjes te helpen zou dit wat mij betreft juist een goede optie zijn.

Wat is het verschil tussen het zelf verwijderen van een bericht of je bericht veranderen in 'deze mag verwijderd worden', waarna een modje het zelf 'moet' doen? Zelfde effect toch? Om de modjes te helpen zou dit wat mij betreft juist een goede optie zijn.

In dat geval maakt het niet veel uit maar in het geval van de situatie die ik schets wel.

Aangezien jij al zegt dat het niks uitmaakt :p

Wat is het verschil tussen het zelf verwijderen van een bericht of je bericht veranderen in 'deze mag verwijderd worden', waarna een modje het zelf 'moet' doen? Zelfde effect toch

Neem aan dat de modjes voor henzelf wel kunnen bepalen of het teveel werk is en of ze het uit handen willen geven.

Wellicht kunnen ze jou als mod aannemen om uitsluitend posts met de tekst "deze post mag verwijderd worden" te verwijderen
:D

En als ik nou reageer op iemand die z'n reactie verwijderd op dat ik heb laten zien dat hij ongelijk heeft bijvoorbeeld....

Lijkt mij niet wenselijk voor de voortgang van een discussie.

Dan laat degene die alle reacties heeft verwijderd zich wel kennen, iedereen zal hoe dan ook nog steeds wel kunnen zien waar het precies om is gegaan door de reacties die jij hebt geplaatst en gebaseerd op jouw reacties kunnen andere mensen erop ingaan om hun mening te zeggen of erbij laten en verder gaan over een andere onderwerp op een bepaalde topic. Maar een forum is niet alleen om gelijk te komen halen maar om samen te genieten van het vuurwerk :D, tenminste dat ik hoe ik het zie :), en persoonlijk denk ik niet dat iemand echt de moeite zal gaan doen om reacties te gaan verwijderen wanneer ze ongelijk hebben. :p

Wat Willy ook al zei, het is makkelijker om zelf je reactie te kunnen gaan verwijderen i.p.v HET bericht te bewerken zoals ''Mag verwijderd worden'' en een moderator het voor je laten doen. In mijn ogen is dat prettiger voor de moderators en ook voor de leden van deze forum.

Neem aan dat de modjes voor henzelf wel kunnen bepalen of het teveel werk is en of ze het uit handen willen geven.

Wellicht kunnen ze jou als mod aannemen om uitsluitend posts met de tekst "deze post mag verwijderd worden" te verwijderen
:D

Jazeker, dat kunnen de modjes ook prima zelf bepalen. Mochten ze wel iemand nodig hebben die al die 'deze mag weg'-posts te verwijderen, dan is het dus een uitstekend idee om juist de mensen het zelf te laten verwijderen :wink: ik ga het in ieder geval niet doen :p

Ik vind de optie "post verwijderen" wel een idee hoor; op andere forums waar ik zit, valt het niet meer te verwijderen na er daarna weer gepost/gereageerd is. Dus het is enkel voor als je net na posten van gedachten verandert, daarna heb je gewoon pech; had je 2x je woorden moeten overwegen :wink:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel eens naar beneden scroll in de chat, en dan iets zie waarvan ik denk: hey, wat werd hiervoor gezegd? Dat kan je nu niet meer teruglezen idd.

Prima juist toch? Van mij hoeft ook niet iedereen mijn berichten van een jaar terug te kunnen lezen.

Want je schaamt je voor wat je hebt gezegd? Op het forum kunnen ook berichten van jaren terug worden gelezen dus ik snap de noodzaak niet helemaal en waarom mensen blij zijn met deze verandering.

Want je schaamt je voor wat je hebt gezegd? Op het forum kunnen ook berichten van jaren terug worden gelezen dus ik snap de noodzaak niet helemaal en waarom mensen blij zijn met deze verandering.

nee, ik schaam mij er niet voor wat ik zeg, maar als je weet dat het nog een lange tijd terug te lezen is zeg je misschien makkelijker dingen even met de rem erop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan