Freakactie Vuurwerk Vathorst 2019!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste liefhebbers,

We hebben onze webshop weer geopend met geweldige prijzen! Het heeft wat lang geduurd maar het was de moeite waard! Bekijk nu de webshop: https://vuurwerkvathorst.nl/

Gedurende het jaar wordt de uitverkoop aangevuld met andere artikelen. Voor alsnog is dit nu het assortiment. We voeren de merken: Vuurwerktotaal, Zena, Evolution & Eurostar. Indien u opzoek bent naar een artikel dat er niet tussen staat neem contact met ons op!!!

Afhalen van de bestelling kan op de volgende momenten:
28-12-2019 tussen 00:00 tot 01:00
28-12-2019 tussen 06:00 tot 07:00
28-12-2019 tussen 07:00 tot 08:00

Maak gebruik van deze mooie aanbiedingen! En vergeet de surprise box niet! Zeker de moeite waard. Zien we u de 28ste?

Dave Brandsen

Zoo, wat een mooi brede collectie aan VWT hebben jullie op de webshop staan! Mooie budgetcakes voor aangenaam mooie prijzen.

Helaas heb ik bij al een aantal pyrotoko's besteld, maar wie weet.. Vathorst zit op de route:p. Succes met de verkoop Vathorst!

De site is wel mega traag, ik mag aannemen dat daar nog wel even naar gekeken gaat worden ?

Bij mij doet de site het wel goed, alleen zodra ik wat in het winkelmandje wil doen blijft hij laden, met zo'n ronddraaiend rondje in het midden zeg maar.

Mooie acties, ga zeker even kijken! :)

Is de surprise box nu al op? Of deze nog niet beschikbaar? :rolleyes:

Mooie acties, ga zeker even kijken! :)

Is de surprise box nu al op? Of deze nog niet beschikbaar? :rolleyes:

Ik vroeg het me ook af, maar aangezien je niks in je winkelmandje kan doen (heb net een half uur lang de pagina laten laden) lijkt het me dat die nog niet op voorraad is gezet.

Hallo allemaal, het probleem is nu bekend bij ons. We werken er met spoed aan! Excuses. De surprise box moest ik nog even aanzetten:D

Met vriendelijke groet,
Dave Brandsen

Storing zal al opgelost zijn, hier gaat tie als een speer iig.
Mooie prijzen ook hier maar helaas de rij route al uitgestippeld voor de 28e.

Toch maar even een wensenlijst gemaakt voor deze winkel. Zitten toch wel mooie producten tussen! Wanneer maken jullie de surprise cake bekend? Moet eigenlijk nog wachten op me volgende paycheck:frusty::p

Er waren verschillende storingen bij verschillende hostingpartijen. (o.a. Ook bij Vuurwerk Vathorst)
Inderdaad wat sommige Posts al verklaarde, alles is weer up and running!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan