Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Klopt het dat de valk prof 40 op is? Probeerde er 4 te bestellen maar gaf een fout aan.
Hebben jullie al een indicatie wanneer er weer meer producten online gaan komen of is het voor jullie net zoveel gissen als voor ons?
Hoi,
Wat ik mij afvraag is waar je dit spul kan ophalen, aangezien het een tijdje geleden in dit topic ging over of er nog een andere plaats toegevoegd kon worden en hoe laat het opgehaald dient te worden. Ik moet nu eerst een account aanmaken om achter de ophaaltijden te komen, wat een beetje omslachtig is.
Mijn punt is juist dat ik al naar andere zaken ga en wil kijken of dit in mijn planning valt. Vandaar dat het omslachtig is om eerst een account aan te maken, om alleen te kijken of het een optie is om naar Valk te gaan.
Dankje Koala, ik gok dat ik dat niet ga redden![]()
Ik kan mijn bestelling dit jaar tussen 7:00 en 7:30 ophalen.
Mijn punt is juist dat ik al naar andere zaken ga en wil kijken of dit in mijn planning valt. Vandaar dat het omslachtig is om eerst een account aan te maken, om alleen te kijken of het een optie is om naar Valk te gaan.
Hoe zit het met het powerassortiment? kan deze evt ook als vol karton van 12 stuks voor een mooie prijs geleverd worden?
uitgaande van het feit dat je dan 2 keer de limited edition 150 krijgt en volgens mij is de kartoninhoud van dat product 2/1?
Hoe zit het met het powerassortiment? kan deze evt ook als vol karton van 12 stuks voor een mooie prijs geleverd worden?
uitgaande van het feit dat je dan 2 keer de limited edition 150 krijgt en volgens mij is de kartoninhoud van dat product 2/1?