[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie al een indicatie wanneer er weer meer producten online gaan komen of is het voor jullie net zoveel gissen als voor ons?

Hebben jullie al een indicatie wanneer er weer meer producten online gaan komen of is het voor jullie net zoveel gissen als voor ons?

Hier zijn we heel druk mee bezig maar kunnen wij op dit moment nog geen toezeggingen over doen.
Zodra daar meer bekend over is zal ik dat hier op het forum bekend maken.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Hoi,

Wat ik mij afvraag is waar je dit spul kan ophalen, aangezien het een tijdje geleden in dit topic ging over of er nog een andere plaats toegevoegd kon worden en hoe laat het opgehaald dient te worden. Ik moet nu eerst een account aanmaken om achter de ophaaltijden te komen, wat een beetje omslachtig is.

Hoi,

Wat ik mij afvraag is waar je dit spul kan ophalen, aangezien het een tijdje geleden in dit topic ging over of er nog een andere plaats toegevoegd kon worden en hoe laat het opgehaald dient te worden. Ik moet nu eerst een account aanmaken om achter de ophaaltijden te komen, wat een beetje omslachtig is.

Bestellingen van vwpd kunnen met de verkoopdagen afgehaald worden bij onze vestiging in nijverdal , wij zijn aan het kijken om dit ook in rijssen te gaan realiseren maar dit volgt later nog of dit gaat gebeuren, wat betreft de tijden, je kan zelf zodra je een account aangemaakt hebt op de site een tijdblok aangeven wanneer jij je bestelde producten wilt komen afhalen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Mijn punt is juist dat ik al naar andere zaken ga en wil kijken of dit in mijn planning valt. Vandaar dat het omslachtig is om eerst een account aan te maken, om alleen te kijken of het een optie is om naar Valk te gaan.

Mijn punt is juist dat ik al naar andere zaken ga en wil kijken of dit in mijn planning valt. Vandaar dat het omslachtig is om eerst een account aan te maken, om alleen te kijken of het een optie is om naar Valk te gaan.

afhaaltijden waren 6:00-6:30 en 6:30-7:00

Wel op de 28ste?

Uw order bij Vuurwerk Per Doos is verwerkt. Deze mail is uw orderbevestiging die u uitgeprint mee dient te nemen bij het afhalen van uw bestelling.
De bestelling kunt u ophalen op 28 dec. 2019 tussen 07:00 en 07:30

UPDATE

Sick six
Rumble in the jungle
Geniusbox
Cardinal of soul
Red maroon

Zijn toegevoegd aan de vuurwerk per doos site

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Afhaaltijden:

28e: 6:00 - 6:30 / 6:30 - 7:00
30e: 6:00 - 6:30 / 6:30 - 7:00 / 7:00 - 7:30 en 7:30 - 8:00
31e: Zelfde als op 30e

Wellicht dat de laatste 2 blokken op de 28e al vol zitten?:confused:

Laatst bewerkt:
Hoe zit het met het powerassortiment? kan deze evt ook als vol karton van 12 stuks voor een mooie prijs geleverd worden?

uitgaande van het feit dat je dan 2 keer de limited edition 150 krijgt en volgens mij is de kartoninhoud van dat product 2/1?

Hoe zit het met het powerassortiment? kan deze evt ook als vol karton van 12 stuks voor een mooie prijs geleverd worden?

uitgaande van het feit dat je dan 2 keer de limited edition 150 krijgt en volgens mij is de kartoninhoud van dat product 2/1?

Deze zal vanavond toegevoegd worden op de site.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Hij staat op de site.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan