[Valk Vuurwerk] Valk Professional 80

Artikelnummer: 1107
Artikelnaam: Valk Professional 80
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 2000
Aantal Schoten: 80
Effectomschrijving: PRIJSDOORBRAAK 80 Kingsize schoten. 4 Cakes van ieder 500 gram per stuk. Elke cake is voorzien van een 30mm caliber.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: ...
Richtprijs: ...
Voorverkoopprijs: € 59,95

Productfoto:
988.1537898182.jpg

Productfilm:

Iemand al een beetje een gevoel of dit wat gaat worden? Ik zie vaak dat op webshops de kruit inhoud lekker naar boven is afgerond (als het uberhaupt al vermeld staat) bijvoorbeeld staat er 2000 gram is het in werkelijkheid maar 1200-1600g. De productvideo lijkt ook gewoon geknipt uit een willekeurige box (iemand die hem toevallig herkend? Het doet mij denken aan cruel traction cakes).

Als het echt 4x een 500grams 30mm cake is is het zeker een goede deal naar mijn mening.

Dat belooft wat €60,- voor 3 500 grammers a 30mm. Ben benieuwd naar de eerste beelden. Leuke prijs hoor!

Wat Flogsways zegt inderdaad, en voor de snelle beslissers; de Tsunami box (met 3 kilo kruit) staat nu nog voor 69 euro bij vuurwerkperdoos op de site..

Had deze met 4 cakes waarvan op 2 daarvan 5 en 3 stond. Maar man wat een toppertjes voor het geld hy ramde flink door! Vond deze indrukwekkender dan de flash of the gods.

Iemand ervaring met het kleine broertje De Valk Proffesional 40? Neem aan dat dit de helft is van de 80 box.

In de Valk Professional 40 zaten ook 2 x 20 shots cakes denk uit de tsunami box. Grote tubes en harde klappen van de bombette. Reservelont kan niet rechtstreeks in de doos aan de lont van cake 2 geplakt worden. Cake kwartslag gedraaid en het kartonnen doosje er om heen open gesneden en pas gemaakt.Effecten kwamen helaas wel vrij laag, tot aan de grond. Als je de ruimte hebt prima,in een woonwijk echter iets minder prettig.

Had de 60 en het nadeel vond ik wel dat die niet echt door te lonten was (in de doos). Heb maar een snellont langs alles cakes getrokken en ben er mee begonnen om 12. Voor het geld echt wel een top bak! Zeker voor de prijs van de 40 nu.

Als je deze nu besteld krijg je dan de box uit het filmpje? Of wisselt dat per jaar? Gezien er vorig jaar dus cakes in zaten uit de tsunami box.

Ik had de 40 shots professional, 60 shots gold explosion, gratis cake en double demolition bij Valk..

De prof. had een black widow (rubro) en cake 1 van de double demolition .
De gold had een diablo, black widow en cake 2 van double demolition.
De gratis cake was een double demolition cake 2
De double demolition was de.... double demolition!

Lekkere variatie zo toch....?
Ze gingen allemaal zo hoog dat je ze ook amper zag helaas.

@valk volgend jaar allemaal maar gewoon onder de dezelfde noemer in een bruin doosje?

Back
Bovenaan