[Freakactie 2019] De Knallende Ketel Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij moeten als freaks tevreden zijn en blij zijn dat er winkeliers zijn die de moeite nemen zoiets op te zetten als een freakactie en er respect voor hebben, dus vind ik en dat is mijn mening mag je je handjes dichtknijpen met zulke leuke prijzen voor de freaks... dat vind ik!!!

Helemaal mee eens!:yes:

De prijzen liggen dan wel iets hoger dan de andere winkel, toch voeren jullie een heel mooi en breed assortiment! Heb voor nu een vraag:

Zijn er aparte blokken voor de bestellingen die je nu doet?

Dat is dan weer een van de voordelen bij ons..... :D Geen aparte blokken. Kom gewoon wanneer het je uit komt. Bijna alles van de 28ste staat open (echte freaks willen het natuurlijk direct de eerste dag :)). Staat er een blok niet open en wil je juist die tijd graag.... Mail ons en we komen er wel uit. We zijn de moeilijkste niet. Sowieso bij vragen; mail ons en we helpen je zo snel mogelijk.

En zo is het maar net! Naast lage prijzen is service ook van groot belang, en dat zit wel goed bij deze winkel. Het trekt me misschien zelfs wel een beetje aan, om de wat 'rustigere' winkels te bezoeken vergeleken met de allergoedkoopste. Vorig jaar met een fijn gevoel weg gegaan en dat is ook wat waard.

Een vraagje voor Mike; blijft het assortiment uit dezelfde importeurs bestaan? Of wordt dat pas later in het jaar bekend?

En zo is het maar net! Naast lage prijzen is service ook van groot belang, en dat zit wel goed bij deze winkel. Het trekt me misschien zelfs wel een beetje aan, om de wat 'rustigere' winkels te bezoeken vergeleken met de allergoedkoopste. Vorig jaar met een fijn gevoel weg gegaan en dat is ook wat waard.

Een vraagje voor Mike; blijft het assortiment uit dezelfde importeurs bestaan? Of wordt dat pas later in het jaar bekend?

Jee Nick, wat ben jij weer actief op vwc. Het is lang geleden dat ik je ergens op een dijk met je vader tegen kwam en naar een show te kijken haha

Dat is dan weer een van de voordelen bij ons..... :D Geen aparte blokken. Kom gewoon wanneer het je uit komt. Bijna alles van de 28ste staat open (echte freaks willen het natuurlijk direct de eerste dag :)). Staat er een blok niet open en wil je juist die tijd graag.... Mail ons en we komen er wel uit. We zijn de moeilijkste niet. Sowieso bij vragen; mail ons en we helpen je zo snel mogelijk.

Super! Dat is een mooie service. Ik ga sowieso wat bestellen bij jullie dit jaar. Waarschijnlijk op de 28ste, anders de 31ste. Lekkere korte rit in vergelijking met de andere winkels!

Er blijkt nog altijd een probleem te zijn met het invullen van een straatnaam heb ik begrepen. Inmiddels zijn de techneuten geïnformeerd. Er wordt aan gewerkt, gaat goed komen.

De Hardcore 4 staat lekker te drogen in de bunker.... En ja ze zijn het echt Sam :)

Ik zag ook een vraag over de Surprise 12 langskomen. Die set van 12 stuks 19 shots cakes viel erg goed in de smaak afgelopen jaar. Persoonlijk ook afgestoken en wij waren ook erg enthousiast. De laatste twee zijn inmiddels besteld, maar ze komen zeker weer terug in het assortiment.

Wat betreft de importeurs voor komend jaar.... We hebben er inmiddels heel wat. Daar kan wellicht een afvallen, maar zeker ook bijkomen. We hebben wel wat contacten uit staan, maar weten nog niet hoe dat zich gaat ontwikkelen. Uiteraard melden we dat hier zodra daar meer duidelijkheid over is.

Ik zag ook een vraag over de Surprise 12 langskomen. Die set van 12 stuks 19 shots cakes viel erg goed in de smaak afgelopen jaar. Persoonlijk ook afgestoken en wij waren ook erg enthousiast.

Ja deze waren zeker de moeite waard, echter heb ik ze in een show gestopt. Hoe zijn deze als je ze solo schiet Mike ?

Ja deze waren zeker de moeite waard, echter heb ik ze in een show gestopt. Hoe zijn deze als je ze solo schiet Mike ?

Ze zijn rap Arjan, maar eerlijk.... Er zitten twee lonten aan dus je snapt het waarschijnlijk wel. Echt solo hebben we ze niet geschoten.
Liep lekker door. Burst is goed en uitwerkingen zijn zeker flink. Zoals je weet zit de hele set ook in een kooi. Dan zit er in iedere geval voldoende flash in.

Ze zijn rap Arjan, maar eerlijk.... Er zitten twee lonten aan dus je snapt het waarschijnlijk wel. Echt solo hebben we ze niet geschoten.
Liep lekker door. Burst is goed en uitwerkingen zijn zeker flink. Zoals je weet zit de hele set ook in een kooi. Dan zit er in iedere geval voldoende flash in.

Ja het zijn de perfecte cakes om een show mee te maken. Ik begon op twee posten, dan drie en eindigen op vier posten. En al deze twaalf cakes zaten er sowieso in, en ze konden mee in het geweld.

Ook ik had er last van dat de straatnaam niet werd gegenereerd na het invullen van de postcode! Geprobeerd te refreshen, formulieren wissen etc.! Ik heb een andere laptop gepakt en daar deed dit het wel! Mss ligt het aan de versie besturingssysteem van je pc of laptop!

Als de voorraden op zijn van rubro, vullen jullie dan ook aan? Of is op=op ook echt helaas pindakaas, weg is pech?

Dat ligt een beetje aan het artikel en wat er nog voorradig is bij in dit geval Rubro. Wij bieden nu deze artikelen aan en zoals je begrijpt is dat allemaal productie uiterlijk 2018. Dit staat droog in de bunker en ik denk dat iedereen die nu bestelt ook verwacht dat het onze "oude voorraad" is.

Mochten bepaalde artikelen op zijn dan kan je ons altijd mailen. Als Rubro nog oude voorraad heeft staan en ze mij verzekeren dat ik die ook krijg dan zou ik het eventueel kunnen na bestellen. Maar goed, de garantie dat ze dat nog hebben is er nu op voorhand niet.

Mooie prijzen en een leuk assortiment! De site ziet er ook erg netjes uit. Leuk dat er weer een freakactie bij is! Je komt ook zelf erg sympathiek over en je hebt geloof ik ook erg een passie voor vuurwerk.

Mooie prijzen en een leuk assortiment! De site ziet er ook erg netjes uit. Leuk dat er weer een freakactie bij is! Je komt ook zelf erg sympathiek over en je hebt geloof ik ook erg een passie voor vuurwerk.

Haha ik kom sympathiek over.... Ik Zou er verlegen van worden. Dank je.

We zijn met het hele team een beetje vuurwerk gek. Allemaal vrienden van elkaar en familie. We struinen nogal eens wat buitenlandse festivals af, dus ja.... We hebben wel een soort van passie :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan