[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Top man hoe er nu op de posts gereageerd wordt een goede keuze, ik had echter nog een vraagje zinn er nog prof 80 over en daarnaast pangu producten als de colourfull world komen die er nog op of iets in die richting?

EDIT: nog een vraag, fünke en luypaers wilden ook de nederlandse markt op is dit wat voor jullie naar mijn mening zeer hoogwaardige kwaliteit wat echt bij jullie zou passen

Laatst bewerkt:
Top man hoe er nu op de posts gereageerd wordt een goede keuze, ik had echter nog een vraagje zinn er nog prof 80 over en daarnaast pangu producten als de colourfull world komen die er nog op of iets in die richting?

EDIT: nog een vraag, fünke en luypaers wilden ook de nederlandse markt op is dit wat voor jullie naar mijn mening zeer hoogwaardige kwaliteit wat echt bij jullie zou passen

Dankje voor je positieve reactie ,wij hopen op deze manier iets meer voor jullie freaks te kunnen betekenen.
Wat betreft de proffbox 80 deze box is zo boven verwachting verkocht dat deze op dit moment compleet uitverkocht is , en wat betreft het pangu verhaal hier zij we nog druk naar aan hwt kijken hoe en wat.
Wat betreft het "funke,luypaers verhaal ook hier zijn wij naar aan het kijken of dit een aanvulling kan zijn op het bestaande assortiment.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Dankje voor je positieve reactie ,wij hopen op deze manier iets meer voor jullie freaks te kunnen betekenen.
Wat betreft de proffbox 80 deze box is zo boven verwachting verkocht dat deze op dit moment compleet uitverkocht is , en wat betreft het pangu verhaal hier zij we nog druk naar aan hwt kijken hoe en wat.
Wat betreft het "funke,luypaers verhaal ook hier zijn wij naar aan het kijken of dit een aanvulling kan zijn op het bestaande assortiment.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Funke zou top zijn, en dan meteen die top Funke Bollers erbij

Akkoord :wink:

Zoals gezegd, die zijn best goed. Klein formaat, leuke fluit.
Mooi freakprijsje per karton, dan verkopen ze wel. Mijn interesse is gewekt in elk geval :)

Jeeeeuh! fijn dat jullie al weer open zijn en wat een geweldige prijzen.
heb even het topic door gelezen en valt mij 1 ding nog op!

lijkt me voor zowel valk als besteller ideaal als er gewoon met een inlog systeem werk welke al je bestellingen samenvoegt op de door de klant eerst ingevulde tijd!
verder ben ik erg blij dat de communicatie via het forum nu een stukje soepeler verloopt via subaru. mijn eerste bestelling zal dan ook niet lang meer duren voordat die geplaatst is.

@Subarufreak Zou het mogelijk zijn voor jullie om de tournament box van vuurwerkmania aan te bieden? Heb vertrouwen erin dat jullie er met een leuk prijsje mee komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan