[Freakactie 2019] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste bestelling bij Breda is een feit. In ieder geval weer Breda’s Finest and Rumble in the Jungle

Welke grapjurk koopt er net 3 Something Differents? Stond op het punt om af te rekenen, nog 3 op voorraad, ineens alles weg. Boeh!

Mooi, ik ben diegene die 3 something differtent bestel, staan in mijn winkelwagen, wil afrekenen en staat dat ze niet meer beschikbaar zijn. Nu zijn er blijkbaar 2 verkocht aan iemand die na mij klikt, hoe kunnen ze die zomaar verwijderen, graag PM

Nu dacht ik toch dat als ze in de winkelwagen staan dat ze dan enkele minuten zouden geblokkeerd worden

Mooi, ik ben diegene die 3 something differtent bestel, staan in mijn winkelwagen, wil afrekenen en staat dat ze niet meer beschikbaar zijn. Nu zijn er blijkbaar 2 verkocht aan iemand die na mij klikt, hoe kunnen ze die zomaar verwijderen, graag PM

Nu dacht ik toch dat als ze in de winkelwagen staan dat ze dan enkele minuten zouden geblokkeerd worden

Dat dacht ik ook, had er ook 1 in de winkelwagen. Helaas uitverkocht ineens.

Welke grapjurk koopt er net 3 Something Differents? Stond op het punt om af te rekenen, nog 3 op voorraad, ineens alles weg. Boeh!

Ik had precies hetzelfde. Uiteindelijk iets anders uitgekozen en besteld. Kijk ik later staat alles er weer..... maargoed gegaan voor plan b voor nu

Ik begrijp je bericht niet zo goed. Items worden nooit gereserveerd in je winkelwagen pas als je de order gaat afrekenen. Wie klikt er na jou?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan