Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lees net op de freaksite van Orthen het volgende:
Laatste mogelijkheid, deze komt niet meer in productie 2019
Dit staat overigens bij alle Pangu producten die ze aanbieden.
Volgens mij gaan alle boxen en ook cakes van Pangu eruit. Vanaf batch 2019 alleen nog maar nieuwe boxen zover ik begrepen heb
Volgens mij gaan alle boxen en ook cakes van Pangu eruit. Vanaf batch 2019 alleen nog maar nieuwe boxen zover ik begrepen heb
Pangu een beetje kennende zullen ze ongetwijfeld met mooie nieuwe producten komen en iedere dag kaas op brood is ook niet alles
Is €100,- een schappelijke freakprijs voor deze box batch 2018 ? Is net aangevuld bij orthen
Je ziet hem ook wel eens goedkoper bijvoorbeeld 80 of 85 euro. Maaarr.... Het is de laatste barch (2018).
De Brasilian komt niet meer terug bij Pangu. Dus je zal hem nog maar beperkt tegenkomen.
En als ik het goed begrepen heb, heeft Orthen de hele voorraad opgekocht bij Pangu.
Dus je zal hem elders niet veel meer tegenkomen. Zelfde voor de Garden Party 1 en de Smash Box van Pangu.
Hmmm twijfel twijfel, vond de 2018 batch op de film van Raider toch beduidend minder overkomen dan de 2017 batch. Aan de andere kant... 100 euro voor een 150 shots Pangu box...
100 € voor een 150 shots klasse bak die zich al bewezen heeft is in mijn ogen een prima prijs. Vergeet niet dat je ‘ omgerekend’ 66,67€voor 100 shots 30mm betaald en bij aanschaf van nog 2 boxen een box van rond de 85€ cadeau krijgt.
Vorig jaar stond hij in het begin voor 100,- bij orthen daarna is hij rap duurder geworden. Gezien ook jouw verhaal over de laatste restanten, ga ik de gok gewoon nemen! Thanks voor je uitleg!
Ik had de 2018, en die was top hoor. Heb RaideR ook niet horen klagen.
En... hij staat nu nog een jaartje extra te drogen....