Zena Megastore Maaseik

Nou ik kan me herinneren dat in 2017 opeens in december alle knal uit het assortiment was. en dat ze bezig waren met vergunningen etc. En prompt in 2018 hadden ze alles gewoon weer en de matten en rollen in een andere samenstelling dus snap het ook niet helemaal

Nou ik kan me herinneren dat in 2017 opeens in december alle knal uit het assortiment was. en dat ze bezig waren met vergunningen etc. En prompt in 2018 hadden ze alles gewoon weer en de matten en rollen in een andere samenstelling dus snap het ook niet helemaal

Nou alle knal vuurwerk valt tegenwoordig onder P1 volgel schrik of zoiets leuk maar ja hoelang zal dat goed gaan had die mandarin zoals elk jaar maar dit jaar ook onder P1 en die klapte zwaar harder dan voorheen daarom vraag ik me ook af hoe lang zal dat allemaal onder die p1 vallen haha

Maaseik had geen P1 vergunning en heeft dat nog steeds niet. Vorig jaar hadden ze alleen maar P1 matten op 2 F2 matjes na, vandaar dat ze nu een omschakeling maakte naar F2. Dat mag in iedere filiaal verkocht worden. P1 mag tot 10gr flash maar is beperkt naar de oude Belgische regels tot 2 gram flash per knaller ( ook in de matten ). Bij F2 mag er tot 25gr flash totaal en 0.5gr flash per knaller in de matten. De losse knallers mogen ook tot 0.5gr flash. Maar door middel van het doorlontsysteem van Zena kunnen de matten dus uit tig matjes van 25gr flash per stuk bestaan. Bij P1 is dat dus tig matjes met maximaal 10gr flash per matje.

Nou alle knal vuurwerk valt tegenwoordig onder P1 volgel schrik of zoiets leuk maar ja hoelang zal dat goed gaan had die mandarin zoals elk jaar maar dit jaar ook onder P1 en die klapte zwaar harder dan voorheen daarom vraag ik me ook af hoe lang zal dat allemaal onder die p1 vallen haha

Ik moet eerlijk zeggen, ik had de Mandarin 4000 en die ging inderdaad behoorlijk lekker :)

Na allerlei klachten over vuurwerk in het algemeen heeft Zena besloten er iets aan te doen.
Gaan we de goede richting uit?

Klik op onderstaande afbeelding om het filmpje te starten:

Laatst bewerkt door een moderator:
Mei_meeting_2019_HEADER.jpg

Mei is in aantocht en natuurlijk denken wij dan meteen aan de gezelligste vuurwerkmeeting van het jaar, de Mei-Meeting!

Hou jij van vuurwerk, een gezellige babbel, animatie en lekker eten? Dan is onze Mei-Meeting op 19 mei 2019 the place to be! Doorheen de dag hebben we de allerleukste activiteiten georganiseerd.

Natuurlijk is er ook dit jaar onze traditionele quiz waarmee weer zeer leuke prijzen te winnen vallen, je ontdekt hier de recentste nieuwtjes uit de vuurwerkwereld en nog veel meer!

Last but not least grillen we ook voor iedereen het lekkerste vlees op de barbecue en voorzien we heerlijke frisse pintjes! En dat volledig gratis!
Heb je toch zin om wat centen op te doen? De Zena Megastore Maaseik biedt die dag exclusieve acties aan!

Wanneer? Zondag 19 mei (vanaf 14:00)
Waar moet je zijn? Zena Megastore Maaseik, Schoorstraat 7 (Industrieterrein Jagersborg), 3680 Maaseik, België.

Omdat wij niet van verspilling houden en niet te veel maar ook niet te weinig vlees willen inkopen is inschrijven voor iedereen verplicht! NIET INGESCHREVEN = GEEN TOEGANG!

Inschrijven kan t.e.m. 12/05/2019!
Inschrijvingen kan via http://eepurl.com/dq8kK9
-
Kan je er om één of andere reden toch niet geraken laat dit dan vóór 15/05/2019 weten op [email protected].

1-Mei-post2.jpg

Morgen 1 mei zullen al onze winkels in België gesloten zijn vanwege de dag van de arbeid. Op 2 mei kan je weer terecht in onze Megastores te Olen en Maaseik als ook bij Zena De Bunker!

Aangezien ik het Mei-meeting topic van 2019 niet kan vinden, post ik het hier even.
Heeft iemand een programma van de dag? En is de winkel gedurende de meeting de hele dag open? Heb ergens gelezen dat eerdere edities de winkel pas om 17:00 open ging, klopt dit? Alvast bedankt

Ik kan door omstandigheden helaas niet meer aanwezig zijn. Voor de mensen die wel gaan, kunnen er dingen gevraagd worden zoals:

- Wat gebeurd er omtrent P1, komen er nog nieuwe artikelen hiervan op de markt? En komen oudere producten zoals de HBF rocket nog terug?
- Gaat er wat aan de burst gedaan worden van de Luypaers cakeboxen? Want dit was zeer ondermaats.

Veel plezier iedereen!

Zo een gezellige in mijn ogen een niet al te drukke meeting.
De nieuwtjes.
Er komen een x aantal nieuwe boxen en cakes van Lupears en Funke.
Aantallen weet ik niet, maar dat weten ze bij Zena wel. :D
Ook komt er een nieuwe lijn met veel nieuwe producten.
Totaal komen er zo'n 100 nieuwe cakes en cake boxen in het assortiment van Zena.

Zena trophy.
De mascleta/nocturna op de Zena trophy wordt een batteria.
Het design van de nocturna doet Tobias samen met Tony.

De eindshow wordt ook programmeerd door Tobias, in samenspraak met Tony.

Heartworm helpt mee met het voorbereiden en opbouwen van de shows.
Daarna is de in april 2019 overleden Zena medewerker/collega Mario herdacht en dat is door Zena zeer netjes gedaan.

Daarna is er nog een petje af, wat ik dus niet moet doen, petje op spel gedaan en kon iedereen genieten van de barbecue al dan niet met een hapje en een drankje.

Mensen het was weer gezellig en Zena (crew) bedankt!
De regen voelde als een warm bad. (Sorry Tielse humor)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan