Poll: Burgemeester van zoetermeer wil verbod op knalvuurwerk en vuurpijlen

dat ga je niet meer tegenhouden, in de publieke opinie is namelijk knalvuurwerk de grote boosdoener en nu ben ik heel open als ze bij mij in de straat een cobra 6 laten knallen op 30 mtr afstand en ik zie het niet aankomen en wil net zelf een box afsteken schrik ik ook.

Mensen zien of beter gezegd willen het verschil niet meer zien tussen de legale knal en de niet legale knal. De mensen die echt tegen vuurwerk zijn hebben de pers mee en de berichtgeving in alle media.

ik kom voor me werk met grote regelmaat op middelbare scholen, er is er niet één waar ze geen kluis controle hebben gedaan in de maand December.

Probleem is dat het siervuurwerk ook heel hard knalt en dat de effecten die uit die cakes schieten door de leek ook vuurpijlen genoemd worden.

Klopt, dat is soms wel eens een misverstand. Iemand dacht een keer dat siervuurwerk geen geluid maakt, maar toen kwam er toch een harde burst vanaf.:D

Tsja, Charlie was ook in zijn tijd als Kamerlid natuurlijk altijd al meer van de 'proefballonnetjes' ...

En de volgende die illegaal vuurwerk wil aanpakken door legaal vuurwerk te verbieden.. kansloos.

Back
Bovenaan