[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorig jaar geprofiteerd van de lage prijzen bij Valk Vuurwerk, met name hun eigen lijn was er aantrekkelijk.

Uiteindelijk redelijk teleurgesteld over het algemeen. Er was gratis vuurwerk beloofd maar dat was uiteindelijk niet meegegeven. De Valk Thunderking Cake was schandalig slecht en gevaarlijk, dat jullie deze nog verkopen.. De Valk Limited 150 betrof opeens geen Fast & Furious cakes meer maar de eigen Power Assortiment cakes die per assortiment goedkoper waren dan in de Valk Limited 150? Er was niet verteld dat dit assortiment vernieuwd was en ik voelde me erg bedrogen dat ik er 150 kilometer verderop achter kwam.

Ook de service in de winkel zelf vond ik mager, bij de losse verkoop balie kreeg ik als vervanger voor de Valk Thunderking andere mee, die ook nog eens gevaarlijk waren (Extreem Thunder), bij het afhalen van de bestelling mocht ik geen karretje lenen terwijl er 3 leeg stonden dus mocht 4 keer heen en weer lopen. Ik ben bij 5 winkels geweest voor mijn vuurwerk en had bij de ander winkels niets op te merken.

Het enige waar ik zeker wel over te spreken ben is de Valk Big 19, zeker voor die prijs zijn het toppers!

Goedenavond big ben

Allereerst spijtig te horen dat jij dit jaar een mindere ervaring hebt gehad , dat is niet waar wij voor staan maar dit kan altijd een keer gebeuren helaas .
Wat betreft het gratis vuurwerk ,ik weet niet waar je in deze recht op had en wat je dus uiteindelijk niet gekregen hebt( dat blijft heel spijtig) uiteraard) wel wil ik daarin laten weten dat het voor ons die dagen heel hectisch zijn, we hebben de voorverkoop wat allemaal klaar gemaakt moet worden,daarnaast de vwpd waar veel mensen voor komen waar we ook erg druk mee zijn, daarnaast is de "losse" verkoop die moet lopen,aangevuld moet worden
De aanvoer wat binnenkomt wat allemaal in de bunkers gepakt moet gaan worden etc etc , ik snap dat dit voor de consument allemaal niet interessant is maar hoop dat je hierin snapt dat dit soort dingen natuurlijk nooit met een bewuste keuze is omdat te vergeten, daarom stellen wij de klanten ook in de gelegenheid zijn of haar bestelling terplekke te controleren of deze klopt zodat anders direct het probleem opgelost kan worden, wat betreft de karretjes deze zijn JUIST neer gezet voor klanten met grote bestellingen dus snap hierin niet goed waarom deze niet gebruikt mochten worden.
Wat betreft de valk thundering cake,het kan altijd voorkomen dat er een verkeerde batch tussen zit hier hebben wij helaas geen invloed op, hoop dat je dit snapt( wij kunnen juist deze uit de verkoophalen zodra wij hier melding van krijgen)
Wat betreft onze valk limited 150,zodra cakes of boxen hard lopen en deze daardoor uitverkocht raken dan proberen wij de klant altijd te voorzien van een gelijkwaardig product,vandaar dat dit mogelijk was .
Wat betreft onze service ,onze medewerken doen keihard hun best om elke klant naar wens te helpen dus die mening hierin van jou kan ik helaas niet delen .
Kort samen gevat hoop ik dat mijn bericht toch wat duidelijkheid heeft geschept in het geheel, spijtig van onze kant uit tehoren dat voor jou gevoel dingen toch niet geheel naar wens waren, maar ondanks dat hoop ik toch jou weer als klant te mogen ontvangen dit jaar .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Erg fijn dat er een ( bekend ) lid van dit forum nu de communicatie doet van Valk! Die was altijd wat minder via Reva. Dit maakt deze shop gelijk een stuk potenter voor mij!

Komt er dit jaar nog een gratis vuurwerk actie via vuurwerkperdoos?

Als we dan toch suggesties aan het rondslingeren zijn :wink:

Een kartonnetje wicked whistle voor een goeie prijs? :blink:

Erg fijn dat er een ( bekend ) lid van dit forum nu de communicatie doet van Valk! Die was altijd wat minder via Reva. Dit maakt deze shop gelijk een stuk potenter voor mij!

Komt er dit jaar nog een gratis vuurwerk actie via vuurwerkperdoos?

Dankje masterbsc

We doen ons best , reva is gewoon mega druk met heel veel dingen en daardoor kan/kon het gewoon voorkomen dat reageren soms langer duurde of niet kwam doordat hij ook wel is dingen over het hoofd ziet ,
Maar goed wij hopen dat op deze manier ook op deze manier aan jullie wens voldaan kan worden, en we blijven openstaan voor ideeën en suggesties.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Wat betreft een gratis actie via de site kan ik alleen maar zeggen, houd de site in de gaten en wie weet ......

Laatst bewerkt:
Als we dan toch suggesties aan het rondslingeren zijn :wink:

Een kartonnetje wicked whistle voor een goeie prijs? :blink:

Deze zat afgelopen jaar ook in de vwpd , maar we gaan kijken of deze dit jaar weer terug kan komen op de site .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

In de normale verkoop hadden jullie een losse cake van cake 4 van compound Transbomber.
Hebben jullie die nog liggen?

Aangezien er wel vaker wolff op heeft gestaan, kunnen jullie aan de return of the phoenix komen? Zou top zijn aangezien die in het oosten niet echt te krijgen is (omlabelingen wel voor de hoofdprijs).

En krijgen jullie de eccentric shots dit jaar :)?

Wat betreft een gratis actie via de site kan ik alleen maar zeggen, houd de site in de gaten en wie weet ......

Krijg je dan niet weer exact het zelfde probleem als vorig jaar.Hoe zit dat met de mensen die nu al bestellen dan?Vorig jaar waren de prijzen in oktober precies het zelfde als bij de start van jullie freakactie en kregen de mensen er in eens gratis vuurwerk bij.Dat is dan best wel krom natuurlijk.

Aangezien er wel vaker wolff op heeft gestaan, kunnen jullie aan de return of the phoenix komen? Zou top zijn aangezien die in het oosten niet echt te krijgen is (omlabelingen wel voor de hoofdprijs).

En krijgen jullie de eccentric shots dit jaar :)?

Wat de betreft de return of the phoenix ,we gaan kijken wat we hier mee kunnen .
De eccentric shots deze hebben wij afgelopen jaar gehad alleen waren deze in de bestellingen al uitverkocht vandaar dat deze niet in de losse verkoop verkrijgbaar was , maar ook hier gaan we mee bezig .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Krijg je dan niet weer exact het zelfde probleem als vorig jaar.Hoe zit dat met de mensen die nu al bestellen dan?Vorig jaar waren de prijzen in oktober precies het zelfde als bij de start van jullie freakactie en kregen de mensen er in eens gratis vuurwerk bij.Dat is dan best wel krom natuurlijk.

Klopt helemaal mee eens alleen veel winkels doen op bepaalde momenten ineens andere of extra acties om de klanten te trekken en ja op welke manier dat dan gaat , dat is dan vaak het moment dat ,dat bepaald word dus wij weten ook nog niet OF wij extra acties doen en HOE we die gaan doen .
Dat is voor later.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Klopt helemaal mee eens alleen veel winkels doen op bepaalde momenten ineens andere of extra acties om de klanten te trekken en ja op welke manier dat dan gaat , dat is dan vaak het moment dat ,dat bepaald word dus wij weten ook nog niet OF wij extra acties doen en HOE we die gaan doen .
Dat is voor later.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Gezien de prijzen die jullie nu hanteren denk ik niet dat je nog extra acties hoeft te doen... Zo wordt het zelfs voor mij, vanuit Amsterdam, interessant om jullie kant op te rijden. Ga dus wel een bestellinkje plaatsen één dezer dagen denk ik zo! :p

@subarufreak: ook ik zou graag zien dat het door mij bestelde karton Delicious Thunders de 2018-variant betreft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan