[WINNAAR 2018] Beste CAKE t/m 300 gram van 2018!

Ik vond de thunderstorm de verrassing van de cakes tot 300 gram. Leuke mines in rood en blauw en een heerlijk tempo waarin de thunderkings er uit worden geschoten. Niet helemaal zoals de promofilm, maar wel een goed product.
Van de titaan break down was ik ook erg gecharmeerd. Voor een cake tot 300gram waren de effecten keurig en het waaier effect gaf nog een extra dimensie.

In deze categorie blijft dit voor mij de Monster Ride van Vuurwerkmania. Ongelofelijk dat je zulke effecten in een "budgetpotje" krijgt. Zijn gewoon toppertjes.

1. Dum Bum Salute 16sh,eindelijk weer een goede knalcake in NL
2. Monster Ride, blijft fantastisch voor dat geld!

Ik had niet veel cakes van onder de 300 gram, maar van die ik had waren er in ieder geval 2 die ik erg goed vind en dat zijn:

Ten eerste de Trust van Fireworks for All. Weliswaar geen hele grote boeketten, maar het red ghost effect is goed uitgevoerd en de toegevoegde kleuren zijn erg mooi en helder. Blijven ook lang genoeg branden.

En ten tweede de Silver Blinking Fish With Silver Tail van Broekhoff. Goed uitgevoerde fish cake, met een goed tempo, waardoor je de lucht de hele tijd gevuld hebt met fish.

Eddy.

Dumbum 16 schots
Heavy legend 16 schots

Wat zijn er eigenlijk weinig cakes onder de 300 gram die je koopt he...

Ik heb niet veel < 300 gram cakes gehad deze jaarwisseling, maar de monster ride en de pounding napalm waren allebei een dikke prima.

Back
Bovenaan