Event tsunamibox 120's

Gisterochtend de doos opgehaald. Mij ook twee dingen opgevallen:
- Lontjes sluiten niet goed/logisch op elkaar aan. Iemand tips hiervoor?
- Het betreft geen 3kg kruit, maar 2430gram...

20181228_192657.jpg

20181228_192709_001.jpg

20181228_192838.jpg

In ieder geval benieuwd naar de prestaties voor die 69 euro!:handsup:

TsunamiBox.jpg

Beetje vage foto, maar zo had ik hem vorig jaar. Die doos er omheen geeft alleen maar troep achteraf. Wel de doorlont goed afschermen met aluminiumfolie.

Wat je ook kunt doen is ze gewoon uit de doos halen en over de lengte doorlonten

Edit: Nog eens gekeken, met een beetje puzzelwerk moet dit gewoon lukken. Wel even een schotje ertussen doen

cake 2 een kwartslag naar rechts of links (hangt ervan af wat de hoofdlont is)
cake 3 een kwartslag naar rechts
cake 4 kwartslag rechts of links

Enzovoort

Deze heeft (in ieder geval bij mij) het Rubro doorlontsysteem, als je het lont vrij ver vrij maakt kom je een stukje tegen waar extra lontjes naast het gewone lont zitten. Dat is in ieder geval bij mijn versie zo. Voor de zekerheid doe ik het wel ook nog op de 'ouderwetse' manier maar het is wellicht niet nodig.

Ondanks de onhandige indeling van de doos is het toch goed gekomen. Prachtige combi box voor die 69 euro. Dubbel en dwars waard! Onderstaand mijn straatfilmpje:

Ik vond het ook een prima box! Al kwam het goud letterlijk tot aan de grond, wat toch wel gevaarlijk was.
Mocht ik hem weerkrijgen voor die prijs, dan pak ik hem meteen

Ondanks de onhandige indeling van de doos is het toch goed gekomen. Prachtige combi box voor die 69 euro. Dubbel en dwars waard! Onderstaand mijn straatfilmpje:

IMG_0366.jpg
Door de onhandige indeling heb ik zelf maar wat in elkaar gezet. Cake 1 t/4 met daarna de white red rebel en de insane als afsluiter

Ja had deze ook maar niet gelukt met het door lonten, hadden lontjes tussen geplakt heeft niet gewerkt moesten nog alles nog apart afsteken ,vindt maar erg gevaarlijk, snap echt niet dat die Chinezen dit niet voor elkaar hadden met de indeling, had het niet verwacht, maar goed deze forum hebben was het wel op voor bedacht maar 69 euro geen geld mischien daarom

Bij mij sloot hij trouwens verder perfect aan. Ik had hem in Haulerwijk gehaald. Doorlonten was bij mij een fluitje van een cent. En ik vond het echt een prachtige bak! Heel tevreden over, mooie diversiteit aan effecten, goed uitgewerkt, lekker tempo. Weinig op aan te merken eigenlijk.

Dikke bak hoor, voor die 69 euro :thumbsup:

Alleen die lontjes inderdaad, 1 t/m 6 sloten TOTAAL NIET op elkaar aan...
Je kon draaien wat je wilde, het ging niet passen.
Ik lees dat sommige mensen een wel-passende versie hadden? Ander jaar mss? Andere batch?
Heb uiteindelijk 1 zijflap van de doos open gescheurd en de cakes haaks op elkaar gezet, dan past het (maar niet in de doos heheh). Daarna de boel weer dichtgeplakt met wat extra karton. Ging als een tierelier :)

Hier ook het zelfde probleem met de lontjes.. Vorig jaar voor een mooi prijsje kunnen kopen en daarom er ook maar 2 genomen. Ik heb er nu nog 1tje over voor aankomend jaar :)

Zie hier nog mijn straat filmpje van afgelopen jaar:

Wat een toffe bak!

Het is misschien gek om te zeggen, maar eigenlijk heeft de afbeelding van deze box mij direct het signaal gegeven, dat deze box uit twee cakes bestond en dus veels te duur was ongeacht de uitwerking. Hierdoor heb ik ook nooit naar een film gekeken van dit product. Totaal op het verkeerde been gezet dus.
Tot mijn grote verbazing is dit gewoon een vierkante box met 4 cakes erin. Man dat had ik toch veel eerder gezien moeten hebben.
Zo zie je maar hoe snel je conclusies vormt zonder het fijne te weten.

Wat een toffe bak!

Het is misschien gek om te zeggen, maar eigenlijk heeft de afbeelding van deze box mij direct het signaal gegeven, dat deze box uit twee cakes bestond en dus veels te duur was ongeacht de uitwerking. Hierdoor heb ik ook nooit naar een film gekeken van dit product. Totaal op het verkeerde been gezet dus.
Tot mijn grote verbazing is dit gewoon een vierkante box met 4 cakes erin. Man dat had ik toch veel eerder gezien moeten hebben.
Zo zie je maar hoe snel je conclusies vormt zonder het fijne te weten.

Het is zelfs een wat langwerpige doos met 6 cakes :p

Back
Bovenaan