Mavcovic
VWC lid
Past 2 overdwars tussen 1 en 3? (In de lengte van de doos). Of een andere omdoos gebruiken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Past 2 overdwars tussen 1 en 3? (In de lengte van de doos). Of een andere omdoos gebruiken.
Met puzzelen gaat t m niet worden. Dan maar een andere doos zoeken!
Ondanks de onhandige indeling van de doos is het toch goed gekomen. Prachtige combi box voor die 69 euro. Dubbel en dwars waard! Onderstaand mijn straatfilmpje:
Ondanks de onhandige indeling van de doos is het toch goed gekomen. Prachtige combi box voor die 69 euro. Dubbel en dwars waard! Onderstaand mijn straatfilmpje:
Wat een toffe bak!
Het is misschien gek om te zeggen, maar eigenlijk heeft de afbeelding van deze box mij direct het signaal gegeven, dat deze box uit twee cakes bestond en dus veels te duur was ongeacht de uitwerking. Hierdoor heb ik ook nooit naar een film gekeken van dit product. Totaal op het verkeerde been gezet dus.
Tot mijn grote verbazing is dit gewoon een vierkante box met 4 cakes erin. Man dat had ik toch veel eerder gezien moeten hebben.
Zo zie je maar hoe snel je conclusies vormt zonder het fijne te weten.