Mama Mia

Wat een geweldige dingen waren dit, 7 pakken ervan en vond nog steeds dat ik te weinig van deze dingen had, ik ga hoogstwaarschijnlijk wel 20 pakken voor dit jaar halen, ik vind het wel apart dat bij redelijk wat filmpjes de boeketten heel mini zijn, bij mij waren ze nog redelijk van formaat.

Top dingen Katan!

Hier heb ik mij uitstekend mee vermaakt in de vooravond. De fluit gaat lekker lang door en trekt de aandacht. Het effect bovenop is leuk maar niet geweldig. Doordat ze lang doorfluiten knallen ze vrij hoog pas waardoor de effecten klein lijken. Prijs/ kwaliteit is dik in orde en voor de afwisseling ook nog eens heel leuk om er bij te hebben.

Fijn dat jullie de Mama Mia goed bevallen. Wat zouden jullie vinden van (bv) een 25 shots cake met dit effect? Of een compound box?

Dan zou ik er voor kiezen om alleen de fluit te gebruiken en het boeketje achterwege te laten. Zoals hier aangegeven is door meerdere valt die een beetje in het niet, door die weg te laten zou het de prijs iets moeten drukken lijkt me. Een 100 shots compound met dezelfde fluit lijkt me fantastisch.

Als er dan wat tempo in zit zou het een mooie pre-finale cake kunnen zijn..
Ik had dit jaar 4x de gravity van rubro maar sie was dermate langzaam dat ik het een flop vond.

Gezien de positieve reacties heb ik helaas een slecht exemplaar gehad. Op de filmpjes zijn ze top en gaan ze wel recht omhoog. Volgend jaar dan nog maar is proberen :)

Ik vond het leuk stookvoer :) Heel wat jongeren die een voordeelpak single shots kochten, heb ik ook een pak Mama Mia aangeraden. De fluit is echt super langdurig. Daar moet je dit voor kopen.

Overigens, in de openingstopic staat volgens mij een foutieve hoeveelheid kruit. Om het doosje zelf staat 54 gram NEM (dus per stuk 18 gram).

Heb 2 pakjes kunnen mee pakken! Dus dit o&n ga ik ze stoken. Op een of andere manier lijkt mij dit een dik product.

Dit waren inderdaad leuke single shots, ook een pakje van gestookt. Het is wel vooral om de fluit te doen wat mij betreft, maar die is dan ook wel echt prima.

Wat een geweldige single shots zijn dit en dit was toch wel één van de verrassingen van de afgelopen jaarwisseling. Na het zien van de productafbeelding online had ik ze me veel kleiner voorgesteld. Zoals al eerder aangegeven gaat het hierbij inderdaad om de fluit, maar die is dan ook erg goed en duurt redelijk lang.

Één ding staat al vast: de Mama Mia single shots komen dit jaar zeker weer in de collectie!

Fijn dat jullie de Mama Mia goed bevallen. Wat zouden jullie vinden van (bv) een 25 shots cake met dit effect? Of een compound box?

Mijn voorkeur zou hierbij uitgaan naar een 25 shots cake, denk dat dit ook voor de 'normale consument' aantrekkelijker is. Liefhebbers kunnen er dan altijd voor kiezen om er meerdere aan te schaffen. Alhoewel het hier echt om de langdurige fluit gaat, zou ik er wel voor kiezen om het boeket te behouden in het geval van een cake of cakebox variant.

In het geval van een cake zou ik graag een rustig tempo zien in het begin (eerste 10 schoten), dus schot voor schot. Rij 3 en 4 (11sh-15sh) rapid fire, tempo versnelling en vervolgens de laatste 5 schoten tegelijk als salvo.

Lekker filmpje beast. Vind het echt een top artikel, erg mooie fluit en grappig boeketje. Moet er dit jaar zeker weer komen.

Back
Bovenaan