Vragen aan Haokan 2019 !

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het jaar is nu net begonnen en wij zijn alweer druk bezig met het aankomende vuurwerk jaar.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur stelt ze dan in dit topic en mochten wij van vwc op bezoek gaan dan zullen wij dat zeker mee nemen !

Ik ga zeker weer even neuzen voor wat moois :D Sowieso staan er wat dingen op het lijstje die wellicht beschikbaar komen bij Haokan.

hoop wel dat de Genius Box van Geisha er bij blijft staan. 8 februari breekt de hel weer los bij Roosendaal.....doe je best he Jo om t allemaal maar weer bij te houden:applause:

Laatst bewerkt:
Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur stelt ze dan in dit topic en mochten wij van vwc op bezoek gaan dan zullen wij dat zeker mee nemen !

Volgens mij heeft Jo al eens gereageerd op de vraag "Zijn er nog plannen om zelf weer cakes en boxen te importeren" Heb een aantal jaar van hun eigen boxen mogen genieten. Zeker in de combi aanbiedingen waren deze voor mij zeer goed kwa prijs/kwaliteit.

Met alle respect, maar Jo importeert helemaal niet meer, dit was slechts eenmalig en wat er nu nog wordt verkocht zijn toch pure rest voorraden ?
Dus bij deze de vraag : Jo, ben je nog van plan om weer te gaan importeren en zo ja, komen er dan nieuwe producten naar Nederland en gebeurt dit dat onder de Tribal lijn ?

Sorry voor de late reactie.
Tribal wodt niet meer geimporteerd

Met alle respect, maar Jo importeert helemaal niet meer, dit was slechts eenmalig en wat er nu nog wordt verkocht zijn toch pure rest voorraden ?
Dus bij deze de vraag : Jo, ben je nog van plan om weer te gaan importeren en zo ja, komen er dan nieuwe producten naar Nederland en gebeurt dit dat onder de Tribal lijn ?

Beste Jo

Komt er Black friday aanbieding? Wanneer kun je funke bestellen? Hopelijk is het dan op de eerste verkoop dag voor 12.00 u leverbaar.

Mvg

vanochtend 09.15 bestelling gehaald in roosendaal....man man man
kwam tijdens t laaijuh n mannetjuh van een inspectiedienst langs
met de vraag aan de verkoper offie wel wist dat er per auto maar 25kg verkocht mocht worruh:copper:
nazie had op de zaterdag niks anders te doen
als dat je beroep is dan kan je er btr een eind an maakuh.....had n foto van mijn auto gemaakt maar ik mog me nie met de discussie bemoeien
enfin na ruim 275kg ingeladen te hebben op t gemakkie naar huis gereden
de boel wel over een aantal lokaties versprijd ondertussen
heb ik in mijn 40jr stookcarriere eg nog nooit meegemaak
btw medewerker van de zaak heeft t supergoed aangepakt
helaas ging t ten koste van de bediening en was de zaak vol met wachtende die bestellijsten hadden van ongeveer rond de 300kg:applause:
IMG-20191228-WA0001.jpg
dat was maar eenderde

Die man doet ook maar zijn werk toch. Een nazi is echt iets anders.

Ondanks dat het balen is.

En door onder andere die controle, liep het zwaar achter op schema in Roosendaal. Ik heb 3 uur staan wachten. Ze vertelden dat ze maar met 5 man liepen daar, hoezo zo weinig? Er was ook totaal geen duidelijkheid. Ik ga in ieder geval nooit meer naar Haokan Roosendaal.

Mensen die hun werk doen en je ook nog is matsen door je wel met het vuurwerk naar huis te laten gaan voor nazi uitmaken is op zijn minst apart, zeker gezien je leeftijd.

vanochtend 09.15 bestelling gehaald in roosendaal....man man man
kwam tijdens t laaijuh n mannetjuh van een inspectiedienst langs
met de vraag aan de verkoper offie wel wist dat er per auto maar 25kg verkocht mocht worruh:copper:
nazie had op de zaterdag niks anders te doen
als dat je beroep is dan kan je er btr een eind an maakuh.....had n foto van mijn auto gemaakt maar ik mog me nie met de discussie bemoeien
enfin na ruim 275kg ingeladen te hebben op t gemakkie naar huis gereden
de boel wel over een aantal lokaties versprijd ondertussen
heb ik in mijn 40jr stookcarriere eg nog nooit meegemaak
btw medewerker van de zaak heeft t supergoed aangepakt
helaas ging t ten koste van de bediening en was de zaak vol met wachtende die bestellijsten hadden van ongeveer rond de 300kg:applause:
Bekijk bijlage 51536
dat was maar eenderde

Ah, dus jij was die vent, aan mij vroegen ze of ik s'avonds terug wou komen omdat het dan wat rustiger is. S'avonds nog steeds gaos. Kwart voor 7 daar om 9 uur thuis. Die gasten zaten er helemaal doorheen. Hadden de gehele dag niks gegeten.

Mensen die hun werk doen en je ook nog is matsen door je wel met het vuurwerk naar huis te laten gaan voor nazi uitmaken is op zijn minst apart, zeker gezien je leeftijd.
Die controleurs zijn niet bevoegd om jouw collectie af te nemen op moment van controle. Controleurs doen enkel het controleren van winkel, bunker en de hele bende.

yyz1962, we stonden samen in de winkel, je hebt flink lopen sjouwen :D

Die controleurs zijn niet bevoegd om jouw collectie af te nemen op moment van controle. Controleurs doen enkel het controleren van winkel, bunker en de hele bende.

Haha ik stond er ook, :blink: samen met dat meisje die op de toonbank zat.

Mogen je gewoon staande houden! Als het geen boas zijn kunnen ze gewoon de juiste diensten bellen.

Dus yyz1962 mag van geluk spreken. Want hij had zoiezo gepakt kunnen worden.

In Veenendaal/utrecht hebben ze allemaal boa rechten. Hebben toen ook eens 1 bij ons in de winkel staande gehouden ondanks dat ie netjes onder de 25 KG zat.

En door onder andere die controle, liep het zwaar achter op schema in Roosendaal. Ik heb 3 uur staan wachten. Ze vertelden dat ze maar met 5 man liepen daar, hoezo zo weinig? Er was ook totaal geen duidelijkheid. Ik ga in ieder geval nooit meer naar Haokan Roosendaal.

Haokan Roosendaal is een kleinere vestiging, en voorgaande jaren hadden zij als enigen bijna geen problemen binnen Haokan. Hoe ik het zo lees hebben zij vanaf de controle er alles aan gedaan om mensen hun bestellingen uit te leveren. Niks dan respect voor hen!
Veel winkels zullen gewoon een strak ophaalschema hebben, en zodra er dan een controle komt gebeurd het snel dat er vertragingen ontstaan. Ik mag van geluk spreken als ik het zo lees, ik was om half 9 klaar bij Hoakan. Ik had geen uur later moeten komen.

kan mij allemaal verder niet boeijuh
vroegah kon je in de winkel spruitstukkuh koopuh vooah je brommer (Dap, Kreidler, yamaha}
eenmaal gemonteerd was dat geheel op eiguh risico....kat en muis spel.
die inspecteur verteld n medewerker van de zaak dat hij niet meer dan 25gk mee mag geven per auto/klant,
waar gaat dit over. Intimidatie......denk je eindelijk je bestellinkie op te halen,
blijft t ook weer n kat en muis verhaal......
volgend jaar hebben we geen matten rollen en single shotjuhs meer
in t Fake News van nos.npo en noem ze maar op hoor je alleen de negatieve kanten van VW.
jaarwisseling voor onze chineesche meedemens in ChinaTouwn krijg dan weer wel de mogelijkheid om tussen alle feestgangers gewoon de 100.000knallers te stookuh .....de straten kleuren weer auwerwets rood......volgens een nieuwsbericht van de VW Branch uit... wij Stokers en liefhebbers ze nu massaal aan t inslaan wat betreft de volgend jaar verboden producten en ze voorspellen dus nu dat er over het hele land opslag gaat plaatsvinden in allerlei schuurtjes,garageboxen enfin noem maar op.
denkt er nog iemand na.....te weinahg naar mijn idee. ckr die crimineeluh op t binnuh hof

ff on topic
Vraagjuh an JO: misschien wat uitleg hierover en hoe dat volgend jaar evt beter kan

ik ga zowiezo gewoon weer bestellen en kom 28-12-2020 met 20 waaguhs gewoon muh bestelling haaluh

Back
Bovenaan