Da Nang [Compound]

Leek mij ook niet de Da Nang. Nu moet ik zeggen dat de schieters van Vulcan zelf de demo hebben verzorgd zoals ze dat al jaren doen bij de Vulcan dealers die eigenlijk een soort van standaard pakket kopen met een demo. Deze jongens fakkelen alles en maken elk jaar weer zoveel fouten.. Kan zomaar zijn dat inderdaad niet de Da Nang is of er moet iets fout gegaan zijn bij de productie in China.

Kijk en vergelijk. Twee verschillende Da Nang videos van Vulcan. De eerste is ook geschoten tijdens de importeursdemo. De tweede zou dan wellicht productie zijn.

Hallo allemaal,

Bij de Da Nang kleuren de tips aan het eind. Bij de Montreal zijn de gekleurde sterren los. De Da Nang heeft mines en is 100 schoten ipv 144 schoten zonder mines.

Hallo allemaal,

Bij de Da Nang kleuren de tips aan het eind. Bij de Montreal zijn de gekleurde sterren los. De Da Nang heeft mines en is 100 schoten ipv 144 schoten zonder mines.

Bedankt voor het antwoord. Kunnen jullie toevallig ook meer vertellen over de verschillende gouden brocade kleuren? Dezelfde box maar toch verschillend. Zie post #25 hierboven.

Misschien komt deze er samen met de Berlin nog bij dit jaar. Zijn trouwens vrij compacte dozen waar ze in zitten. Klein maar fijn zullen we maar zeggen.:p

Presteerde erg goed gisteravond, maar ga toch liever voor de Berlin of Oman. Vind ik toch meer geweld hebben, gouden effecten geniet ik liever wat langer van.

Helaas stopte deze bij mij na de eerste cake waardoor ik genoodzaakt was de reservelont te gebruiken.
Heel jammer dit. Heb nu niet optimaal kunnen genieten.

Tof dat er een straatfilm van is, kon hem helaas zelf niet meer krijgen en was toch wel erg benieuwd toen ik hoorde dat ie al snel uitverkocht raakte.
Ziet er goed uit, tempo is heerlijk en dat goud is mooi. Bedankt voor de film man, deze gaat alvast op de wensenlijst voor komende jaarwisseling. :p

Ziet er goed uit ook op de film. Zelf heb ik er ook een paar gezien van een mede freak. Vind het alleen jammer dat al de boxen hetzelfde tempo hanteren. Wil deze niet afkraken want hij is wel goed. Maar hoop dat vulcan wel iets orgineels gaat doen.

Tof dat er een straatfilm van is, kon hem helaas zelf niet meer krijgen en was toch wel erg benieuwd toen ik hoorde dat ie al snel uitverkocht raakte.
Ziet er goed uit, tempo is heerlijk en dat goud is mooi. Bedankt voor de film man, deze gaat alvast op de wensenlijst voor komende jaarwisseling. :p

Mag ik kritisch zijn, effecten zijn niet bijzonder of groot en had deze ook op de wensenlijst, ben juist blij dat ik deze niet had na het zien vd film......

Hmm, mijn enthousiasme is nu ook getemperd; boeketten lijken niet groot en niet lang te hangen, snel voorbij...er is mooier in deze lijn

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan