Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nog meer de focus op uniekere producten. Zowel de St8ment Solo Mio als Evo Showtails bevielen goed. Mooie hummer en/of spinner cake er bij. Dat soort dingen.
Minder hoeveelheid producten, geen cat 1 meer kopen en meer de focus naar grotere producten. Dikkere fonteinen, mooie compounds etc.
Maar bovenal, en dit klinkt heel arrogant, minder rekening houden met anderen. Ik vier al jaren de jaarwisseling bij anderen, omdat dat van je verwacht wordt in een relatie. Dan vier je het bij de ouders van je partner of bij haar broer bv. Het is opzich best oke. Maar afgelopen jaarwisseling was iedereen zogezegd ziek zwak en misselijk en zijn vriendin en ik de enige geweest die buiten waren met vuurwerk, ook om 12 uur. Terwijl ik voor mijn zwager nog vuurwerk gekocht had.
Ik ben er wel klaar mee. En vriendin gelukkig ook wel aardig; volgend jaar trekken wij ons eigen plan![]()
Heel verstandig! Ik heb dit jaar ook voor het eerst alleen maar aan mezelf gedacht. Ik ben daarover vooraf ook duidelijk geweest. De deur staat voor iedereen open en er is vreten en drank genoeg, maar ik ga buiten stoken. Pyromanie en gezelligheid laten zich niet makkelijk combineren, althans niet voor mij. In het verleden voelde ik me dan nog een soort van schuldig, maar dit jaar kon ik het heerlijk van me laten afglijden, met als resultaat mijn mooiste O&N ever.
Maf doen op YouTube en veel volgers krijgen en dan ook 10.000 euro aan vuurwerk krijgen van broekhoff en dan daar ook weer maf mee doen![]()
en dan vooral dat in het openbaar duizende kijkers en het mag en iemand die voor 700 euro vuurwerk heb belt er een buurvrouw en je ken alles inleveren omdat het meer dan 25kg is.