Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
minimaal 1 compound/cake box
geen cat 1 meer bij de aldi
het hele jaar de freak acties in de gaten houden
meer variatie kwa producten
alleen vuurwerk kopen als ik het echt mooi vind en denk dat ik er wauw factor van krijg, niet puur omdat het een goede deal is.

Laatst bewerkt:
Voor het eerst een show geschoten en dat is zo goed bevallen! Dat gaat volgend jaar groter!

Nog meer de focus op uniekere producten. Zowel de St8ment Solo Mio als Evo Showtails bevielen goed. Mooie hummer en/of spinner cake er bij. Dat soort dingen.

Minder hoeveelheid producten, geen cat 1 meer kopen en meer de focus naar grotere producten. Dikkere fonteinen, mooie compounds etc.

Maar bovenal, en dit klinkt heel arrogant, minder rekening houden met anderen. Ik vier al jaren de jaarwisseling bij anderen, omdat dat van je verwacht wordt in een relatie. Dan vier je het bij de ouders van je partner of bij haar broer bv. Het is opzich best oke. Maar afgelopen jaarwisseling was iedereen zogezegd ziek zwak en misselijk en zijn vriendin en ik de enige geweest die buiten waren met vuurwerk, ook om 12 uur. Terwijl ik voor mijn zwager nog vuurwerk gekocht had.
Ik ben er wel klaar mee. En vriendin gelukkig ook wel aardig; volgend jaar trekken wij ons eigen plan :thumbsup:

Ik zeg het elk jaar maar dit jaar zal ik me er aan moeten houden: geen kleinspul en shocks kopen.
Ik heb ruim de helft van mijn shocks over. En 75% van het kleinspul. Dus gewoon meer cakes en ook meer grote cakes. Qua locaties wil ik het in één plaats houden.

Nog meer de focus op uniekere producten. Zowel de St8ment Solo Mio als Evo Showtails bevielen goed. Mooie hummer en/of spinner cake er bij. Dat soort dingen.

Minder hoeveelheid producten, geen cat 1 meer kopen en meer de focus naar grotere producten. Dikkere fonteinen, mooie compounds etc.

Maar bovenal, en dit klinkt heel arrogant, minder rekening houden met anderen. Ik vier al jaren de jaarwisseling bij anderen, omdat dat van je verwacht wordt in een relatie. Dan vier je het bij de ouders van je partner of bij haar broer bv. Het is opzich best oke. Maar afgelopen jaarwisseling was iedereen zogezegd ziek zwak en misselijk en zijn vriendin en ik de enige geweest die buiten waren met vuurwerk, ook om 12 uur. Terwijl ik voor mijn zwager nog vuurwerk gekocht had.
Ik ben er wel klaar mee. En vriendin gelukkig ook wel aardig; volgend jaar trekken wij ons eigen plan :thumbsup:

Heel verstandig! Ik heb dit jaar ook voor het eerst alleen maar aan mezelf gedacht. Ik ben daarover vooraf ook duidelijk geweest. De deur staat voor iedereen open en er is vreten en drank genoeg, maar ik ga buiten stoken. Pyromanie en gezelligheid laten zich niet makkelijk combineren, althans niet voor mij. In het verleden voelde ik me dan nog een soort van schuldig, maar dit jaar kon ik het heerlijk van me laten afglijden, met als resultaat mijn mooiste O&N ever.

Heel verstandig! Ik heb dit jaar ook voor het eerst alleen maar aan mezelf gedacht. Ik ben daarover vooraf ook duidelijk geweest. De deur staat voor iedereen open en er is vreten en drank genoeg, maar ik ga buiten stoken. Pyromanie en gezelligheid laten zich niet makkelijk combineren, althans niet voor mij. In het verleden voelde ik me dan nog een soort van schuldig, maar dit jaar kon ik het heerlijk van me laten afglijden, met als resultaat mijn mooiste O&N ever.

Ja mooi man, iedereen zat 30 seconds te spelen en ik zat achter de bank de laatste bakken door te lonten:D Gezelligheid is leuk, maar de hobby komt op 1. Gelukkig is er alle begrip voor.

Wat ik anders zou doen? Nog later beginnen. Nu gingen mijn losse cakes op in het compoundgeweld van de straat. Toen die klaar waren begon ik juist aan de boxen en stond er een man of 30 te kijken.
Volgend jaar echt proberen in te houden tot 00:30. Maarja, na het proosten zit iedereen je aan te kijken van: kom maar op met die show:D

Mijn buren begonnen al om 22 uur te knallen, in het kader van: om 0.15 uur vallen we toch in het niet ... :D:p

Dit jaar ga ik nog verspreider in de freakacties kopen, zodat ik een grotere collectie kan permitteren. Waar ik ga bestellen, weet ik nog niet, wordt het Leeuwarden, en haal ik daar mijn gehele collectie, of wordt het net zoals dit jaar de vuurwerkbunker, Haokan (toch leuke producten voor goede prijzen) en Breda. Of ga ik toch weer zoals de 5 jaren daarvoor naar Orthen.. In iedergeval wil nog meer grotere boxen en wil meer tempo boxen, lekkere rammers.

Maf doen op YouTube en veel volgers krijgen en dan ook 10.000 euro aan vuurwerk krijgen van broekhoff en dan daar ook weer maf mee doen :bonk:

Zo min mogelijk doorlontgeknutsel voor de finale, want daar ben ik gewoon nie zo goed in :D en ik was van plan wat minder te kopen in de trant van niet hele boxen met 1 effect maar dan een cake met een effect. Alleen merk ik nu al weer aan m'n koopzucht dat dat heeeel moeilijk is. Er is zoooo veel moois. Maar zal toch moeten kiezen, kan niet alles, zal het ooit (weer) kleiner gehouden kunnen worden???

Ik wil uberhaupt vuurwerk gaan kopen dit jaar en ik wil ook wat kleinere meuk bij elkaar gaan verzamelen, bijzondere (oudere) producten die gewoon heel leuk zijn zoals die fonteintjes van vulcan etc.

Ik ga een stuk minder kopen, lekker vieren met maatjes wie ook de vuurwerkhobby hebben. En zo gezamelijk een leuke collectie binnen halen. Maar tot een bepaald bedrag per man dat het leuk blijft.

Eigenlijk wel een heel leuk jaar gehad.

Anders het liefst een complete show klaarzetten ruim van te voren. Zodat er niet toch nog weer stress is van boxen aan elkaar knopen. Eventueel op een verrijdbaar platform ofzo.
Het liefst zou ik elektrisch gaan schieten. En gewoon een leuke mix van compound en cakes houden.

Publiek beter plaatsen. Zeker met de nieuwe Evo boxen sta je voor het mooiste plaatje nog snel te dicht bij. Zeker voor film opnames.

En dan toch vrij nemen tussen kerst en nieuw lekker rustig voorbereiden en genieten. En in de avond dan ook vast stoken met leuk klein spul.

Maf doen op YouTube en veel volgers krijgen en dan ook 10.000 euro aan vuurwerk krijgen van broekhoff en dan daar ook weer maf mee doen :bonk:

en dan vooral dat in het openbaar duizende kijkers en het mag en iemand die voor 700 euro vuurwerk heb belt er een buurvrouw en je ken alles inleveren omdat het meer dan 25kg is.

en dan vooral dat in het openbaar duizende kijkers en het mag en iemand die voor 700 euro vuurwerk heb belt er een buurvrouw en je ken alles inleveren omdat het meer dan 25kg is.

Ja goed he, lang leve Nederland, maar ook lang leve de importeur die dus meer dan de 25 kilo regel mee geeft aan 1 persoon. Dat noemen ze het goede voorbeeld geven :bonk:

Volgend jaar meer compounds (had er dit jaar geen) en meer producten die ik nog nooit eerder gehad heb. Dit jaar had ik een collectie met vrijwel alleen maar producten die ik al eens eerder afgestoken heb, maar dan verliest het helaas toch wel een beetje spanning.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan