D Diek13 VWC lid 1 jan 2019 #22 Een groot deel was al vervlogen voor de foto, vanmorgen de rest opgestapeld om weg te brengen.
P pielke VWC lid 1 jan 2019 #25 Het heeft karton geregent Bekijk bijlage 43973 Bekijk bijlage 43974Bekijk bijlage 43975
Palm Tree VWC lid 1 jan 2019 #26 pielke zei: Het heeft karton geregent Bekijk bijlage 43973 Bekijk bijlage 43974Bekijk bijlage 43975 Klik om te vergroten... hahahah heerlijk, hier ligt ook het hele dak en de straat vol met kartonnen rondjes
pielke zei: Het heeft karton geregent Bekijk bijlage 43973 Bekijk bijlage 43974Bekijk bijlage 43975 Klik om te vergroten... hahahah heerlijk, hier ligt ook het hele dak en de straat vol met kartonnen rondjes
hout86 VWC lid 1 jan 2019 #29 Weer geslaagd Nieuwjaar gehad met grote dank aan Vuurwerkcentrum Brabant, weer top service en hopelijk tot komend jaar.
Weer geslaagd Nieuwjaar gehad met grote dank aan Vuurwerkcentrum Brabant, weer top service en hopelijk tot komend jaar.
Janniekske VWC lid 1 jan 2019 #30 Het eerste beeld toen ik wakker werd. Al die vele cakes en mooie boxen weggefikt. Aan de ene kant jammer, maar het ruimt wel lekker op!
Het eerste beeld toen ik wakker werd. Al die vele cakes en mooie boxen weggefikt. Aan de ene kant jammer, maar het ruimt wel lekker op!
A Apollo VWC lid 1 jan 2019 #31 marrie zei: Bekijk bijlage 43980 Klik om te vergroten... Nou vraag ik me toch wel af wat die knuffelbeer misdaan heeft
marrie zei: Bekijk bijlage 43980 Klik om te vergroten... Nou vraag ik me toch wel af wat die knuffelbeer misdaan heeft
elgielo VWC lid 2 jan 2019 #33 zat wat na te genieten en kwam nog een foto tegen van het showtje voor de kinderen vroeg in de avond. giet het er met de paplepel in hier.
zat wat na te genieten en kwam nog een foto tegen van het showtje voor de kinderen vroeg in de avond. giet het er met de paplepel in hier.
fompert VWC lid 2 jan 2019 #37 Op naar de milieustraat. Een deel van de collectie is op de brandstapel beland, maar volgens mij had ik het ophalen ook gewoon in 1 rit kunnen doen Laatst bewerkt: 2 jan 2019
Op naar de milieustraat. Een deel van de collectie is op de brandstapel beland, maar volgens mij had ik het ophalen ook gewoon in 1 rit kunnen doen
Vuurwerkkoning VWC lid 2 jan 2019 #38 Hierbij wat foto's. Een en ander is op de brandstapel gegaan en afgefikt:
crazypyronl VWC lid 2 jan 2019 #39 Aftermath bij mij, alle potten werden direct alweer opgebrand in het vat. Vuurwerk compilatie van mij: https://www.youtube.com/watch?v=y9Y4z7u8cDc
Aftermath bij mij, alle potten werden direct alweer opgebrand in het vat. Vuurwerk compilatie van mij: https://www.youtube.com/watch?v=y9Y4z7u8cDc
F Fireworkfreakz19 VWC lid 2 jan 2019 #40 Het was weer top oudjaar avond en nacht en als is weer netjes opgeruimpt