Consumentenvuurwerk met productiefouten - 2018 / 2019

Bij mij stopte de Montreal van Vulcan na 2 cakes.. Toch jammer als je hem speciaal kocht omdat het een compound was:frusty:

1 vuurpijl van het Rocket Boom pakket ging veel te laag af.
Epic lights cake van Evo klapte uit elkaar, bombette ging ook te laag af, cake bleef wel rechtop staan.
Een bepaald tail effect van de Allied D cake boog haaks af en raakte net niet een raam.

En een fout van mijzelf.
De Defqon van Pronk waarvan ik dacht dat het een knal cake was, is een sier cake.
Maar voor de rest een mooie cake.

Ik had 5 DumBum 16sh salute potjes van Klasek Nederland, echter 2 potjes gingen niet af. Helaas zat er ook geen reservelont op om ze alsnog af te laten gaan.

Bij de rest van het vuurwerk wat ik had geen productiefouten kunnen ontdekken!

Twee pijlen van de light year vlogen niet omhoog maar over de grond. En ja ik stak mijn pijlen af in een buis.

Event neon box stopte halverwege de tails en er klapte één bombette net boven de grond bij zowel dat pounding napalm en de thunderstorm klapte net voor het einde uit elkaar

1 cake van evo de polaris bevatte geheel andere effecten maar voor de rest dikke prima alles

Pangu on the beat, deze schoot schot voor schot in plaats van salvo's. Viel hierdoor behoorlijk tegen.

Rubro - Transbomber

Ook gehad, 2018 versie.

Kortom, top bak! Enige minpunt is dat cake 1 dusdanig traag is dat het vrij snel saai wordt. Helaas stopt hij bij mij halverwege cake 2, heb dus na een tijdje de rest nog af moeten steken wat de opbouw behoorlijk teniet doet. De finale maakt het wel weer goed natuurlijk

Back
Bovenaan