[8408] Argentina Puma 100sh

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 8408
Artikelnaam: Argentina Puma
Bruto Gewicht:
Netto kruitgewicht: 2500 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: 100 schots cakebox met dikke gouden glitter mines en diverse gouden boeketten! Pure kwaliteit!
Max. tube diameter: 30mm
Tijdsduur: 70sec
Stijghoogte:
Kartoneenheid: 1/5
Adviesprijs: €165,-
O.a. te koop bij: zenavuurwerk.com

8408_ARGENTINA_PUMA-kopie.jpg

Wij danken Zena Vuurwerk België voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Aah kijk eindelijk een eigen topic :wink: Dit luipaardje laat ik nog even zijn zijn kooi :p Straatfilmpje zal zeker volgen op 1 of 2 januari 2019

20181019_192107.jpg
20181019_192115.jpg
20181019_192215.jpg

Misschien dat ik er elders overheen heb gelezen/gekeken, maar op het bovenstaande filmpje, neem aan dat dit al gewoon productie is en geen sample?

Ik heb het even nagevraagd:

de Sunda Clouded Leopard 25mm 2000gram 120 shots.

de Argentina Puma -----------30mm 2500gram 100 shots.

Laatst bewerkt:
Dit is in principe hetzelfde effect als de Long Willow van Zena. Het lijkt ook alsof ze dezelfde spreiding hebben.

Ik zie deze niet meer tussen het assortiment van Zena staan, met nog andere produkten van Luypaers..

Uitverkocht of nooit meer te krijgen?

Inderdaad heel benieuwd naar deze. Even kijken nog of ik deze gewoon tussen door doe of pas na 00:00
20181230_202017.jpg

Jep, dan was ik niet de enige. De bombettes worden echt keihard gelanceerd, maar de burst is niet zo hard en de boeketten niet heel groot. De laatste 2 cakes zijn wel heel dik, maar ik zou er niet meer speciaal voor naar Belgie gaan. Pangu was echt veel dikker!

Jep, dan was ik niet de enige. De bombettes worden echt keihard gelanceerd, maar de burst is niet zo hard en de boeketten niet heel groot. De laatste 2 cakes zijn wel heel dik, maar ik zou er niet meer speciaal voor naar Belgie gaan. Pangu was echt veel dikker!

Dat zijn er nu al 3 die niet super tevreden zijn van de 30mm Luypaers cakes...
Is geen toevalstreffer meer.

Hier hetzelfde, de lancering is erg lekker, boeketten blijven lang hangen echter is de burst minimaal, helemaal voor 30mm.

Back
Bovenaan