Welke singleshot is het beste?

De uitblinkers van vandaag naar mijn idee:

Knal:
Aftershock XL
Thunderking bulkpack van broekhoff/pyropower (wat een klap uit zo'n kleine single shot!)
Dumbum Singleshot
Binkie

Sier:
Zena shell kit
big shots
Turbo tubes
twin burst
Zena 1" singleshot

Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 43406

Dit jaar 21 soorten vergelijken. Ik denk dat de binkie uit 2010 het hardste zal gaan.

Hardste was de DumBum, wat een knal zeg en mooie mine effect. Binkie ging ook goed maar ik kon geen verschil horen met de Detonator,Sick6, Epic Shock en Thundershock van Maddog.

De beste vond ik de Mama Mia, fantastisch rauwe fluit gaat ontzettend hoog en mooi boeketje.

4 jaar geleden moest ik overstappen van de Flower Thunder, héérlijke thunderkings, naar de Thunderking Jumbo Box vond ik dat echt een tegenvaller, maar bij nader inzien is de Jumbo Box echt een hele goede, voor het formaat, maar ook de prijs-kwaliteit. Flower Thunder zoals ik ze van vroeger ken waren, zijn en blijven top dingen.

Eccentric shots zonder twijfel en de Defender prachtig ding met een heerlijke knal en boeket en mede dat die niet te hoog klapt prima prijs/kwaliteit verhouding.

Toch moet ik zeggen dat ik de Flash Bangs van Weco erg leuk vond.
Voor de prijs (€2,99 voor 10 stuks), klonken ze erg netjes...

Color thunder king gingen dit jaar het hardst harder dan de titanium salute shocks van pyromax verder waren de shockies van Zena ook erg fijn

Back
Bovenaan