Winkels met Happy Hour

Kan je eigenlijk onderhandelen bij vuurwerk winkels zelf?

Dat ligt er denk ik ook heel erg aan hoe handig je zelf bent daarin en hoe je het brengt. Als je het een beetje handig aanpakt kom je vaak wel ver, maar dan moet je wel ook de goede persoon treffen. Zo heb ik een maandje terug nog een tientje van 2 paar slippers af gepraat, omgerekend toch 16% korting...

Dat ligt er denk ik ook heel erg aan hoe handig je zelf bent daarin en hoe je het brengt. Als je het een beetje handig aanpakt kom je vaak wel ver, maar dan moet je wel ook de goede persoon treffen. Zo heb ik een maandje terug nog een tientje van 2 paar slippers af gepraat, omgerekend toch 16% korting...

Dure slippertjes:tongue2:
Mijn ervaring bij bijna alle winkels lukt het me tegen sluit op de laatste dag veel voor weinig te krijgen.

Dure slippertjes:tongue2:
Mijn ervaring bij bijna alle winkels lukt het me tegen sluit op de laatste dag veel voor weinig te krijgen.

Haha, was wel voor 2 paar samen hè, niet per paar gelukkig ;) en ik kan er weer jaren mee vooruit want het is goede kwaliteit.

Weer even on-topic: Fietsenhal Middenmeer had vorig jaar ook Happy Hour(s). De laatste paar uren nog meer korting. Zag het op Facebook voorbij komen toen, zelf niet heen geweest want mijn budget was wel echt helemaal op.

In zwolle beetje rondgevraagd via facebook pm en kevinsvuurwerkhal en wagenvoort vuurwerk doen allebei een soort veiling waarbij je gewoon een prijs kan noemen waarvoor je het product zou willen kopen en dan kom je uiteindelijk wel op een prima deal uit

In Zoetermeer eo ook nog niets, ik mis Vuurwerkland Zoetermeer best wel. Jammer dat dexe winkel er niet meer is, de happy hour daar was altijd geweldig om mee te maken haha.

In Zoetermeer eo ook nog niets, ik mis Vuurwerkland Zoetermeer best wel. Jammer dat dexe winkel er niet meer is, de happy hour daar was altijd geweldig om mee te maken haha.
Haha..ik zat er zelf vandaag ook net aan terug te denken..gewoon per doos bieden met 20 man in de zaak..

Mocht iemand nog een winkel in de buurt weten hoor ik het graag..ben gek op last minute koopjes :)

Ik was gister rond deze tijd bij de veiling van wagenvoort te wapenveld voor de eerste keer. Ik had me er iets anders bij voorgesteld. Er stonden 50 man en om de minuut of 2 kwam er een nieuwe doos (bijv een cruel traction omdoos) gevuld met random artikelen en daar werd dan op geboden door iedereen. Meestal werden de dozen verkocht voor een euro of 80. Later zag ik de inhoud van dozen die mensen hadden gekocht en dan zitten er een aantal cakes in die mij niet bekend waren en een boel kleine meuk zoals fonteintjes en singleshots. De producten die interessant zijn werden volgensmij niet geveild en staan dus gewoon weer lekker in de bunker te wachten voor de normale verkoop voor volgend jaar.

Kortom een slimme manier om als verkoper toch mooi voor een goede prijs van een boel artikelen die niet populair zijn af te komen. Vanuit het oogpunt van een verkoper een goed idee maar als 'freak' zijnde heb je hier niet zo veel te zoeken. Ik wil namelijk graag wel weten wat ik koop.

Ik heb de eerste al voor jullie :angel:

Dinsdag 31 december 2019 16.00 tot ???? HAPPY HOUR!
ALLES MOET WEG 50% OP=OP WEG=PECH

Valk Vuurwerk / Fietsshop de Valk

https://vuurwerkperdoos.nl/openingstijden

Dat klopt dit is bij ons een jaarslijks terugkomend ritueel, dus iedereen kan dan zolang producten op voorraad zijn alles voor 50% korting kopen , want we willen de bunkers graag leeg het nieuwe jaar in laten gaan.
Dus voor ieder die uit de omgeving komt, doe er je voordeel mee .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ben zeer benieuwd welke producten en voor welke prijs binnen gehengeld zijn tijdens de happy uur verkoop. Lijkt mij zo tof om een super deal binnen te slepen.

Back
Bovenaan