Devil Scream [ABA single shot]

Ik denk dat die omviel want dit is niet iets om zomaar op straat te zetten, is ook niet zwaar onderaan zoals sommige andere singleshots
1546088727073545735474934198299.jpg

het zelfde verhaal als bij evo geen voetjes . ik hoop dat daar geen ongelukken mee gebeuren bij de gewone consument want anders vrees ik voor het tijdperk single shots

Kan toch wel Mattenfreak? 1/3 gat graven, iets ruim. Aansteken en erin laten zakken? Grond boor is voldoende denk ik:)

Niet gek, maar ook niet geweldig. Een Fallas-volume halen ze bij lange na niet, maar zo in een stadse straat komt het toch nog aardig tot z'n recht door de gelijktijdige meervoudige fluiters. Voor 8-10euro niet voor herhaling vatbaar m.i.

Ik was hier positief verrast over. De omstanders waren hier voornamelijk verrast over. Man, wat een fluit komt hier uit zeg! Een aantal jaren naar Fallas geweest waar je dit ook tegen komt tijdens maar inde straat geeft dit toch wel een indruk zeg. Ik heb nog nooit zo snel mijn geld weg zien vliegen maar omdat het uniek en indrukwekkend is heb ik hier absoluut geen spijt van gehad. Of ik deze nog geen keer ga kopen? Dat niet.

Heel gaaf product dit! Ben benieuwd of het mogelijk is om met een soortgelijk effect een 30mm cake te maken :)

Back
Bovenaan