Asian Budget Line A

deze hele lijn is volgens mij een antwoord op de barely legal collectie van B&W, als de kwaliteit nu ook nog eens net zo goed is, kunnen we voor weinig geld nog meer leuke 500grammers kopen

heben julie al datums van demos ? :devil:

De datum van de demo,s van de verkooppunten zijn nog niet bekend.
Meestal beginnen de demo,s zo rond half november- eind november
Maar eerder zal er een besloten demo worden gehouden.
Daar zijn wij ook voor uitgenodigd en uiteraard zal hier een verslag met filmbeelden van komen.

Ik zelf ben ook reuze benieuwd naar deze nieuwe lijn

:bye:

De datum van de demo,s van de verkooppunten zijn nog niet bekend.
Meestal beginnen de demo,s zo rond half november- eind november
Maar eerder zal er een besloten demo worden gehouden.
Daar zijn wij ook voor uitgenodigd en uiteraard zal hier een verslag met filmbeelden van komen.

Ik zelf ben ook reuze benieuwd naar deze nieuwe lijn

:bye:

komen die beelden van alle nieuwe producten dan ook op de site?

Omschrijving: 70 schoten van verschillende kleuren tails overlopend naar zilveren spinning, gele tails overlopend naar zilveren peony's met een daverend crackling effect.

prima cake voor de man met het "kleine" budget, maar ook voor de man met het "grote" budget.

Zit leuke afwisseling in, tempo zit er heerlijk in en de prijs is natuurlijk uitstekend.

Een echt buy to try artikel voor dit jaar!

Ik heb deze nu ook live gezien op een vuurwerkdemo in Dieren, maar heb toch besloten om deze van mijn lijstje af te halen. Effecten zijn wel groter als op het filmpje, maar ben toch niet echt onder de indruk van deze cake, helaas werden de b en c niet geschoten.

Gister live gezien, maar deze stelt echt teleur helaas :(. Hele kleine boeketten, wel een leuk tempo. Maar zeker geen 32,50 waard :).

Gister live gezien, maar deze stelt echt teleur helaas :(. Hele kleine boeketten, wel een leuk tempo. Maar zeker geen 32,50 waard :).

De omroeper had geloof ik toen de verkeerde cake gezegd en zei dat die 22.50 was dus dat vond ik al wat te duur, toen ineens 32.50 haha. Ik had er ook wel meer van verwacht.

Zie wel dat die hele lijn 1 op 1 is overgenomen van Pro-Line, niet erg... maar wel ontzettend dom om dan ook nog eens dezelfde prijs te hanteren.

Hmm, ik heb deze ook op een demo gezien en was best onder de indruk.
Boeketten vond ik niet echt klein te noemen, dus deze pot heb ik gisteren besteld.

Ik heb vanavond zowel A, B als C gezien en vond A toch wel het meest spectaculairst qua tempo. De rest was vrij eentonig, wel mooie kleuren maar ik hou persoonlijk van wat meer variatie en vooral tempo.

Ik heb vanavond zowel A, B als C gezien en vond A toch wel het meest spectaculairst qua tempo. De rest was vrij eentonig, wel mooie kleuren maar ik hou persoonlijk van wat meer variatie en vooral tempo.

Dan vind ik de hele serie niks als dit de spectaculairste was. Ik vond er niks aan en toen de omroeper een fout maakte dat die 22.50 was vond ik hem al te duur...

Deze Asian Budget Line A hebben wij er 3 van af gestoken oudjaars nacht.
Mooie pot voor dit bedrag, best felle knal en mooi boeketje.

Back
Bovenaan