Nachtbrakerstopic 28-29 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, was weer een lekker dagje voor mij. :)
Eerst lekker uitslapen. Dan aan het begin van de middag even richting de oosterburen.
Daarna lekker in Hoogeveen en Koekange (Vooral Koekange) mijn spulletjes ophalen.
Vervolgens lekker alles stapelen voor de groepsfoto (zal later online komen).
Toen heb ik voor zover mogelijk van alle producten het productiejaar genoteerd, want dat komt achteraf nog wel eens van pas.
Toen alles geordend aan de kant gezet en de producten die in projecten komen voor het grijpen gezet.
Kan ik er later vandaag zo mee beginnen. :)

Eddy.

En alweer geen goede nachtrust.. hoe om te gaan, ik heb wat teveel en wat zullen de buren wel niet denken..

Roadtrippen met een maat, ontbijtje nu, thermosfles choco staat klaar, auto is afgetankt dus lekker genieten vandaag:)

Hahaha choco leuk wij niet maar straks op weg terug uitgebreid eten,paar jaar geleden leken we wel speedy gonzalez .

Net uit bed kon niet meer slapen. Bakkie koffie en dan eea doorlonten. Ben er nu wel achtergekomen dat het niet helemaal transparant is gegaan. Ander productiejaar als verwacht en aangepaste producten :angry:

Hopsa.. nog half uurtje en dan ook in de auto.. eindelijk het spul ophalen. Ben benieuwd wat we aantreffen. Als ik de verhalen zo lees is het een mooie bende.

Ben klaar met het doorlonten van de boxen. Val mij tegen hoe weinig compounds ik had. Moest ze allemaal op 2 na zelf doorlonten. Kwam bij 1 box nog Quickmatch tegen. Volgens mij is dat al een tijdje verboden, maar kan het mis hebben

Pff was al wel weer 6u soort van wakker, uurtje voor de wekker. Nu in de trein naar Zutphen, Funke pijlen halen bij Arentz :droolthum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan