Nachtbrakerstopic 28-29 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 28 op 29 december 2018. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 28 december 18:00 uur, pas dan is het avond.

Ik ga straks met de buurman onderweg ik kan het gevoel niet onder worden brengen.een mix van verwachting spanning stress besluiteloosheid pffffff kop loopt over positieve gedachten kronkels hersenstam op tilt:confused:

Net ff getennist om te ontspannen. Paar bier erachteraan en nu plat. Half 5 de wekker en dan lekker richting Hardenberg en ff de grens over om een paar dingen te scoren die we hier niet hebben. Zin an!

Ik heb alles vandaag al opgehaald, maar toch miste er een product, ondanks de goede controle, ik denk dat het mis ging toen er iemand extra ging controleren en ik even werd afgeleid tijdens de controle. Ik ga dus de 31e nog maar even terug naar de andere kant van het land om 1 product (kunnen er meer worden:bonk:) op te halen. Veel plezier voor de afhalers van aankomende nacht.

voor de heren en dames die vannacht of morgen op pad gaan geniet ervan . afgelopen nacht /dag ook gedaan blijft bijzonder voor mij om op pad te gaan voor vuurwerk . vroeger ging mij pa met mij op pad en nu ik vannacht met mijn zoon
super deze dagen

PS ik vind het ook wel indrukwekkend wat veel verkopers doen voor ons als freak's .
maanden actie's rond onze oren gooien , zorgen dat wel alles op tijd krijgen en dat 24/7 op de laatste dagen van het jaar

DIEP RESPECT

PS ik vind het ook wel indrukwekkend wat veel verkopers doen voor ons als freak's .
maanden actie's rond onze oren gooien , zorgen dat wel alles op tijd krijgen en dat 24/7 op de laatste dagen van het jaar

DIEP RESPECT

Goed gesproken!

Vandaag van 08:00 Tot 22:00 uur gewerkt... de dag ging me veel te snel helaas. Maar gelukkig komen er nog 2 verkoopdagen:)

Net een soort lijst gemaakt voor de lidl maar ik wou ook nog langs de aldi maar mijn brein kan alle info niet meer aan ik geef op.ik ben mij bewust dat ik de juweeltjes van de aldi mis maar leg mij er maar bij neer.

Ik wil wel naar bed maar ik heb visite. Pffft. Morgen nog wat single shots halen. En wat grond bloemen met crackling. Volgens mij ben ik er dan.

Even een vraagje welke single shots de red bastards of sterling thunder? Ik twijfel tussen 2 winkels. En geen tijd om er meer af te lopen.

Er zullen nog wel mensen zijn die op zondag nog wel afzakken richting zuid zag daar nog best leuke aanbiedingen.toch leuk dat vrijblijvend shoppen.

Ben blij dat ik de stress van het wachten al heb gehad. Slechts 30 min geslapen(do op vrij). Zometeen lekker de oogjes dicht doen en goed slapen.

Veel plezier aan degenen die zo het vuurwerk gaan ophalen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan