Valk Vuurwerk Nijverdal

Wist niet eens dat er bij vwpd gratis vuurwerk bij zou zitten. Maar ik koop altijd een karton big19 dus wss kom je met zo'n bedrag daar niet in aanmerking voor

Is het bij iedereen goed verlopen wat betreft het gratis vuurwerk bij Vuurwerk Per Doos? Op mijn totaalbedrag had ik recht op de Valk Limited 150 maar kreeg eerst een Valk Professional 40. Na enig overleg dus alsnog de Valk Limited 150 meegekregen (hier blijkt overigens gewoon het Power Assortiment in te zitten). In plaats van een karton The Junk maar 10 losse meegekregen omdat de kartonnen verdeeld moesten worden over meerdere personen, vreemd want de webshop is toch gekoppeld aan de voorraad per karton?. Dat werd opgelost door voor 110 euro nog wat uit te mogen zoeken. Voor alsnog tevreden, communicatie blijkt wel essentieel elk jaar. Tot volgend jaar maar weer :bye:

lol? :S een paar mensen voor mij kreeg een persoon te horen dat er een deel nat was geworden, en dus niet geleverd kon worden vanuit valk (hij had ook iets van 10 stuks in een zak) volgens rene had rene hem gemailt hierover, maar die persoon zei dat hij geen mail ontvangen had.

Ik ben eigenlijk ook teleurgesteld. Allereerst kreeg ik een deel van mijn bestelling. Nadat ik had aangegeven dat het meer moest zijn zijn ze mijn bon gaan zoeken. Bleek dat er inderdaad nog het e.e.a. ontbrak. Ik heb geen gratis vuurwerk meegekregen wat ik eigenlijk wel vervelend vind, was toch een 60 schots cakebox.. En inderdaad de Valk 150.. Daar wil ik graag een verklaring voor willen. Dit hadden jullie echt wel aan moeten geven. Dan had ik hem ook zeker niet gekocht. Thuis er ook achter gekomen dat ik 2 Rhundeking Cake te kort heb meegekregen, eigen schuld dat ik niet had gecontroleerd maar het zat inn2 zakken (22 stuks) dus ging er vanuit dat het goed was.

Ik ben ook lichtelijk teleurgesteld. met name door de inhoud van de Valk limited editon. Ging er voledig vanuit dat ik cake's kreef uit de FF line en nu krijg ik 4 cakes die ik never nooit niet zou kopen voor 60 euro. Ik heb een beperkt budget dus dit had 1 van de topper uit mijn collectie moeten zijn. Verder nog wat kleine dingetjes. Zo zat mijn Fairy tail nog in de kooi toen ik thuis was. Was een heel gedoe om dat er af te krijgen. Ook kreeg ik geen pijlenstandaard mee. Ik had ook 2 producten met een productiedatum van 2012 waar een paar tubes van los zaten. Vraag me af of dat eigenlijk nog verkocht mag worden. Al met al denk ik dat ik volgend jaar toch maar ergens anders naar toe moet gaan.

Ik ben ook lichtelijk teleurgesteld. met name door de inhoud van de Valk limited editon. Ging er voledig vanuit dat ik cake's kreef uit de FF line en nu krijg ik 4 cakes die ik never nooit niet zou kopen voor 60 euro. Ik heb een beperkt budget dus dit had 1 van de topper uit mijn collectie moeten zijn. Verder nog wat kleine dingetjes. Zo zat mijn Fairy tail nog in de kooi toen ik thuis was. Was een heel gedoe om dat er af te krijgen. Ook kreeg ik geen pijlenstandaard mee. Ik had ook 2 producten met een productiedatum van 2012 waar een paar tubes van los zaten. Vraag me af of dat eigenlijk nog verkocht mag worden. Al met al denk ik dat ik volgend jaar toch maar ergens anders naar toe moet gaan.

Die kooi is gebruikelijk. Vandaar dat de kosten ook lager zijn. Verder heb je wel een punt natuurlijk

Ik moet de 31e mijn valk 150 ophalen en wil niet akkoord gaan met het power assortiment. Weet alleen niet wat ik ervoor in de plaats moet vragen als ze het toestaan om er niet mee akkoord te gaan.

Acatenango was niet geleverd en ik kon kiezen uit de Serenity of de Mega Willow. Dus dat werd keurig afgehandeld en is iets wat buiten hun macht ligt. Wel het gratis vuurwerk vergeten maar daar had ik ook niet meer aangedacht.

Iedereen die het Big19 karton had besteld deze besteld had deze uitgeleverd gekregen? Waren vorig jaar wat problemen mee, ik mag deze morgen halen dus erg benieuwd!:)

Ik ga m morgen ochtend ook ophalen als ik m niet meekrijg gaat t wel lastig worden om een vervanger te regelen die gelijk staat aan de 12 dikke 19shots blokjes

Dragon Box 3 was vanochtend nog niet geleverd. Deze werd vervangen door een Dragon Box 1, wat uiteraard een gelijkwaardige vervanger is. Omdat ik echter al de Dragon Box 1 had besteld en twee stuks te veel van het goede vond, gevraagd om een alternatief. Uiteindelijk de Solar Storm meegekregen.

Prima opgelost, dacht ik zo.

Kom net bij Valk vandaan. Ik was er om 05:45 maar de winkel was al open. René heeft mij zelfs al geholpen tot de mooie dames binnenkwamen. Ik werd geholpen door een knappe meid die gelijk lachend zei''Ik ben net wakker hoor dus het kan iets langer duren!''. Ik vond het helemaal niet erg om daar even iets langer te staan :droolthum

De Acetenango was niet geleverd gaf men aan. Ik heb de Serenity gevraagd maar die bleek ook niet op vooraad.. Kreeg de keuze voor de 3xHeaven box dus die maar aangenomen. Uiteindelijk misten de gratis Transbomber en de Firebase bij mijn bestelling. Dat aangegeven en kreeg die alsnog.

Vuurwerkperdoos ging super, handig dat je een karretje kan lenen :D Mij zien ze volgend jaar zeker weer terug, al baal ik wel van die Acetenango. Hoe kan die de 2e verkoopdag om 06:00 al niet meer geleverd worden. :confused:

Kom net bij Valk vandaan. Ik was er om 05:45 maar de winkel was al open. René heeft mij zelfs al geholpen tot de mooie dames binnenkwamen. Ik werd geholpen door een knappe meid die gelijk lachend zei''Ik ben net wakker hoor dus het kan iets langer duren!''. Ik vond het helemaal niet erg om daar even iets langer te staan :droolthum

De Acetenango was niet geleverd gaf men aan. Ik heb de Serenity gevraagd maar die bleek ook niet op vooraad.. Kreeg de keuze voor de 3xHeaven box dus die maar aangenomen. Uiteindelijk misten de gratis Transbomber en de Firebase bij mijn bestelling. Dat aangegeven en kreeg die alsnog.

Vuurwerkperdoos ging super, handig dat je een karretje kan lenen :D Mij zien ze volgend jaar zeker weer terug, al baal ik wel van die Acetenango. Hoe kan die de 2e verkoopdag om 06:00 al niet meer geleverd worden. :confused:

Dan stond ik vanmorgen naast je! Hier ook super service!

Nu lekker terug rijden en uitpakken :)

Back
Bovenaan