Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat een kut box krijg nu al de klere er van dat ik hem niet besteld heb.
Het verschilt per winkel. bij sommige kon je alleen tussen 19.00 tot 21.00 bestellen, dan waren er maar 10 beschikbaar. bij andere was hij de hele dag te bestellen. en je kon dus blijkbaar ook de WTF box los bestellen zonder 30 euro erbij.
Even een domme vraag, op voorhand excuus. Deze box is één keer aansteken en klaar? Ik heb bijv ook de Rebellious Rocker Box, met 6*2 lonten. Daarvoor moet ik dus nog wel zelf aan de slag met doorlonten?
€250
WTF !!!!!! Zou daar iemand intrappen ?
Even een domme vraag, op voorhand excuus. Deze box is één keer aansteken en klaar? Ik heb bijv ook de Rebellious Rocker Box, met 6*2 lonten. Daarvoor moet ik dus nog wel zelf aan de slag met doorlonten?
Wel een typische Cafferata prijs. 500 grammers voor 80-90 euro is eerder regel dan uitzondering.
Ik ben toch wel benieuwd naar de uitwerking van deze box. Hoop van harte dat het een prachtding is, maar gezien mijn ervaringen met Cafferata ben ik daar niet helemaal gerust op. Heb hem daarom ook niet besteld.
Nou... Het is schemerig, laat die filmpjes maar komen![]()
Nou... Het is schemerig, laat die filmpjes maar komen![]()