WTF Box

Heb deze vanochtend opgehaald en echt iedereen in de winkel nam deze mee naar buiten, deze actie is wel een groot succes voor Caffarata hoor.

wat een kutkeeper

blijken best veel vuurwerkverkopers in tiel en beneden leeuwen te zijn....

welke dan....?

Het verschilt per winkel. bij sommige kon je alleen tussen 19.00 tot 21.00 bestellen, dan waren er maar 10 beschikbaar. bij andere was hij de hele dag te bestellen. en je kon dus blijkbaar ook de WTF box los bestellen zonder 30 euro erbij.

Het verschilt per winkel. bij sommige kon je alleen tussen 19.00 tot 21.00 bestellen, dan waren er maar 10 beschikbaar. bij andere was hij de hele dag te bestellen. en je kon dus blijkbaar ook de WTF box los bestellen zonder 30 euro erbij.

En sommige verkopen hem voor 135 euro haha

Niemand die de wild digger heeft gespot als super potje om erbij te doen? Dat is de enige waarvan ik zeker weet dat die niet gaat tegenvallen. Toch nog op het laatste moment overstag gegaan en dit ding besteld.

Heb deze afgelopen nacht nog kunnen bestellen in Groningen voor 39,95. Uiteraard wel 30 extra erbij, maargoed dan nog steeds geen geld alles bij elkaar. Kon inderdaad wel eens de box van het jaar gaan worden. Wat betreft publiciteit en aantallen een zeer goede zet van Cafferata.

Even een stomme vraag, op voorhand excuus. Deze box is één keer aansteken en klaar? Ik heb bijv ook de Rebellious Rocker Box, met 6*2 lonten. Daarvoor moet ik dus nog wel zelf aan de slag met doorlonten?

Laatst bewerkt:
Even een domme vraag, op voorhand excuus. Deze box is één keer aansteken en klaar? Ik heb bijv ook de Rebellious Rocker Box, met 6*2 lonten. Daarvoor moet ik dus nog wel zelf aan de slag met doorlonten?

Even een stukje terug kijken staat een foto en dat deze al compound is

€250 :shocked::shocked:
WTF !!!!!! Zou daar iemand intrappen ?

Wel een typische Cafferata prijs. 500 grammers voor 80-90 euro is eerder regel dan uitzondering.

Ik ben toch wel benieuwd naar de uitwerking van deze box. Hoop van harte dat het een prachtding is, maar gezien mijn ervaringen met Cafferata ben ik daar niet helemaal gerust op. Heb hem daarom ook niet besteld.

Even een domme vraag, op voorhand excuus. Deze box is één keer aansteken en klaar? Ik heb bijv ook de Rebellious Rocker Box, met 6*2 lonten. Daarvoor moet ik dus nog wel zelf aan de slag met doorlonten?

Ja is compound en dan is het al doorgelont. Tenzij bij boxen van meer dan 2 kg.

Wel een typische Cafferata prijs. 500 grammers voor 80-90 euro is eerder regel dan uitzondering.

Ik ben toch wel benieuwd naar de uitwerking van deze box. Hoop van harte dat het een prachtding is, maar gezien mijn ervaringen met Cafferata ben ik daar niet helemaal gerust op. Heb hem daarom ook niet besteld.

Mijn ervaring met Cafferata is wat betreft uitwerking nooit slecht geweest, maar het doorlonten was altijd een drama. Geen één box waar het goed mee ging. Gelukkig is dat bij deze al geregeld :)

Back
Bovenaan