[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal dit jaar helaas mijn vuurwerk niet de eerste verkoopdag op kunnen halen.
Zit morgen nog met mijn vrouw en ons kleine wondertje(26_12 geboren) in het ziekenhuis en als he goed is morgen naar huis en dan zaterdag ochtend papa's speelgoed ophalen.

Papa's speelgoed:yes: Hoe mooi omschreven hahaha

Van harte gefeliciteerd!!!

Zo, het is een behoorlijke rit, maar thuis en alles gelost. Waren rond 0:15 in Haulerwijk en werden al snel geholpen. Bestelling werd uit de bunker gehaald, ondertussen een rondje door de showroom en ik kon mijn bestelling alweer ophalen. Netjes alles gecontroleerd met de medewerker (zijn naam niet opgevangen). Laden met steekkarren ook ideaal. Top service, top producten en voor het eerst in jaren weer een keer 100% score :D Succes nog iedereen in de winkel en alvast een fijne jaarwisseling!

Om stipt 12 uur heel goed geholpen. Mijn vuurwerk stond al vooraan. :D om kwart over 12 klaar met knippen en alles in de auto. 1 cake (red ghosts) was even vergeten maar snel gevonden. Super werk van het hele team.

Zo, dat was het ritje Haulerwijk weer.
Helaas was het Buurt Assortiment er niet, maar na een kleine berekening van Luc een uitstekende deal gekregen voor een karton lucky number 19.
Bedankt voor alle mooie aanbiedingen en tot volgend jaar.

Ik was ook iets te vroeg, was verder geen probleem en de volledige bestelling was compleet! Tot volgend jaar!

Tussen 8 en 9 was mijn afhaalblok aangekomen stonden de auto's tot aan de weg, dus had wel verwacht daar een flink poos te staan(wat niet erg is, tijd voor uitgetrokken). Al om al na 15 min klaar , medewerker nog meegelopen met de pompkar naar de auto. Was dus dikke prima!!!

Bedankt wellicht nog even de de 31ste kijken, en anders tot volgend jaar!!

Vanmorgen geweest in Haulerwijk. Parkeren niet al te handig daar als het druk is zoals vanmorgen. Wel snelle en goede service, stuk beter dan afgelopen jaar. Alles klopte ook en was aanwezig.

Kapot geërgerd aan een medefreak met een Mercedes busje (kenteken beginnend met een V). Zeer asociaal en totaal geen fatsoen. Parkeerde hem dwars voor andere auto's en wilde deze niet aan de kant zetten :no:

Vanmorgen geweest in Haulerwijk. Parkeren niet al te handig daar als het druk is zoals vanmorgen. Wel snelle en goede service, stuk beter dan afgelopen jaar. Alles klopte ook en was aanwezig.

Kapot geërgerd aan een medefreak met een Mercedes busje (kenteken beginnend met een V). Zeer asociaal en totaal geen fatsoen. Parkeerde hem dwars voor andere auto's en wilde deze niet aan de kant zetten :no:

dat is wel associaal ind

Wederom de lange rit naar Haulerwijk gemaakt was erg druk om 08:00. Mijn bestellingen stonden helaas niet bij elkaar en moest dus bij elkaar gezocht worden wat allemaal best lang duurde gelukkig werd ik goed geholpen door Luc. Na veelvuldige checks klopte alles en tevreden doorgereden naar Vierhuizen waar het erg rustig was en dus zo gepiept.

Al met al volgend jaar zeker weer alleen ga ik wel alles bij 1 adres halen dat is een stuk gemakkelijker.

Wel billen knijpen met zoveel vuurwerk in de auto en thuis.
Ga ook wel de boel splitsen om zo iets verantwoordelijker op te slaan. Even bij vaders aankloppen:bonk:

Jammer dat dit soort asociale mafklappers nog steeds los rondlopen. Waarschijnlijk in zijn jeugd iets gemist waardoor hij zo geworden is.

Vanmorgen iets voor 06:00 in Vierhuizen. Vuurwerk en koffie stond klaar, super geregeld. Door een eigen fout raakte we ook nog naar Haulerwijk, ook daar alles prima voor elkaar en we waren zo weer weg. Al bij al niks te klagen. Werkze nog een paar dagen, en tot volgend jaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan