Nachtbrakerstopic 27-28 december 2018.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgenvroeg naar tp in kelpen en even Duitsland ingaan. Die moeten er toch altijd bij zijn dien Duitse cakejes. Daar begon het vroeger ooit mee, dat knutselen. Eigenlijk was dat de voorloper van de compound nu... :biertje:

Eerste producten zijn in de pocket via Vuurwerkcentrum Brabant en Bredavuurwerk. Alleen moet ik de Mega 6 Star later ophalen omdat deze nog niet beschikbaar was bij VCB. Op beide adressen kwam ik een bekende van het forum tegen, Rafque.
Nu vroeg in de ochtend naar Almere en Huizen en dan ben ik klaar.

Op naar het Noorden!!! Haulerwijk - Leeuwarden - Vierhuizen 08:00 weer thuis .En dan nog naar Huisman natuurlijk
Heel veel fun alle die deze nacht gaan!

En al weer 20 minuutjes thuis, 40 min heen, 20 min binnen en 40 min terug. Geen grote bestelling dit jaar, alles stond al netjes klaar, dus was zo binnen en buiten in Breda.

Toch wel een greintje spijt wanneer ik al die dikke boxen en cakes voorbij zie komen, maar me aan het budget houden was een streven dit jaar, en dat is gelukt. Alleen nu het weer er zo positief uit ziet voelt het wel een beetje als een gemiste kans. Had eigenlijk wel graag nog wat meer EVO en Pangu spul willen hebben. Nog drie dagen volhouden :p.

En al weer 20 minuutjes thuis, 40 min heen, 20 min binnen en 40 min terug. Geen grote bestelling dit jaar, alles stond al netjes klaar, dus was zo binnen en buiten in Breda.

Toch wel een greintje spijt wanneer ik al die dikke boxen en cakes voorbij zie komen, maar me aan het budget houden was een streven dit jaar, en dat is gelukt. Alleen nu het weer er zo positief uit ziet voelt het wel een beetje als een gemiste kans. Had eigenlijk wel graag nog wat meer EVO en Pangu spul willen hebben. Nog drie dagen volhouden :p.

ach het is maar voor 2019.. 2020 wordt 'the banger' hype! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan