Veel plezier met dat rot ding, ik haal hem morgen ochtend op en ben bijna in staat op hem voor de deur af te steken om het nu echt te weten haha
Ik denk dat ik em gelijk bij het vuilnis zet.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Veel plezier met dat rot ding, ik haal hem morgen ochtend op en ben bijna in staat op hem voor de deur af te steken om het nu echt te weten haha
Als je het dan maar filmt![]()
Nog steeds geen straatfilmpje?had verwacht dat er wel iemand zo gek is een primeur te willen
![]()
Nog steeds geen straatfilmpje?had verwacht dat er wel iemand zo gek is een primeur te willen
![]()
Is het straks een 100 schots party popper![]()
Ben echt benieuwd ben bang meer een flop dan topp! Maar dan lijden ze wel erg gezichtsverlies
Ik had het al eerder vermeld, maar mijn gevoel zegt dat het nog de box van het jaar gaat worden. Nu hopen dat mijn gevoel klopt.
Straks klapt die breder dan een Cruel Traction![]()
Hij heeft straks grote effecten die lang blijven hangen als een 2 inch blok jonguh![]()
Hij heeft straks grote effecten die lang blijven hangen als een 2 inch blok jonguh![]()
Ik had het al eerder vermeld, maar mijn gevoel zegt dat het nog de box van het jaar gaat worden. Nu hopen dat mijn gevoel klopt.
Haha zie hem bij een dealer al voor 135 euro staan gekke werk
Haha zie hem bij een dealer al voor 135 euro staan gekke werk